МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
До теми 7. Філософський зміст проблеми буття. Діалектика буттяАлексеев П.В., Панин А.В. Теория познания и диалектика. М., 1991. Введение в философию. М.: 2004. Губин В.Д. Онтология. Проблема бытия в современной европейской философии. М., 1998. Ильин В.В. Философия. М., 1999. Новая философская энциклопедия. Т.1-4. – М.: 2000-2001. Основы онтологии. СПб., 1997. Пригожин И., Стенгерс И. Порядок из хаоса. М., 1986. Современные зарубежные концепции диалектики. М., 1987. Степин В.С., Кузнецова Л.Ф. Научная картина мира в культуре техногенной цивилизации. М., 1994. Філософський енциклопедичний словник. К., 2002. Відповідні статті. Філософія. Навчальний посібник. Під ред. Надольного І.Ф. К.: 1997.
До теми 8. Гносеологія: основний зміст пізнавальної діяльності Алексеев П.В., Панин А.В. Теория познания и диалектика М., 1991. Введение в философию. М., 2004. Никифоров А.Л. Философия науки: история и методология. М. 1998. Новая философская энциклопедия. Т.1-4. – М.: 2000-2001. Рассел Б. Человеческое познание. Его сферы и границы. К., 1997. Філософія. Навчальний посібник. Під ред. Надольного І.Ф. К., 1997. Філософія. Підручник. Бичко І.В. та ін. К., 2001. Ярошевець В.І. Людина в системі пізнання. К., 1996.
До теми 9. Логіка: Закони і форми правильного мислення. Гетманова А.Д. Учебник по логике. М., 1995 Конверський А.Є. Логіка. К., 1999. Кириллов В.И., Старченко А.А. Логика: учебник для юридических факультетов и институтов. М., 1995. Тофтул М.Г. Логіка. К., 1999. Уемов А.И. Основы практической логики с задачами и упражнениями. Одесса. 1997. Хоменко І.В., Алексюк І.А. Основи логіки. К., 1996. До теми 10: Людина та її буття як предмет філософського осмислення Бескова И.А. Эволюция и сознание. М., 2002. Введение в философию. М.: 2004. Волков Ю.Г., Поликарпов В.С. Человек: Энциклопедический словарь. М., 1999. Гуревич П.С. Человек. М.: 1999. Дубровский Д.И. Проблема идеального. М., 2002. Мир философии. М.: 1991. Ч.1,2. Нестеренко В.Г. Вступ до філософії: онтологія людини. К.: 1995. Новая философская энциклопедия. Т.1-4. – М.: 2000-2001. Проблема человека в западной философии. М., 1988. Проблема сознания в современной западной философии. М., 1989. Табачковський В.Г. Людина – Екзистенція – Історія. К., 1996. Філософія. Навчальний посібник. Під ред. Надольного І.Ф. К.: 1997. Філософія. Підручник. Бичко І.В. та ін. К., 2001. Філософський енциклопедичний словник. К., 2002. Філософія: світ людини. К., 2003. Философский словарь. Под ред. И.Т.Фролова. М.: 2001. Фрейд З. Психология бессознательного. М., 1990. Человек. Мислители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии. Кн.1,2. М.: 1991,1994. Это человек. Антология. М.: 1995.
Читайте також:
|
||||||||
|