Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






EXERCISES

EXERCISE 1. Найдите в тексте эквиваленты следующих слов и словосочетаний:

1.Означать

2.Кровь и слюна пациента

3.Через порезы на коже

4.Глотать

5.Наружный слой слизистой оболочки

6.Продуцируемая защитной поверхностью

7.Яды, вырабатываемые бактериями

8.Желудочный сок

9.Пища

10.Ответная реакция

EXERCISE 2. Процитируйте предложения из текста со следующими словами и словосочетаниями:

1.Direct

2.Abrasion

3.To teach

4.To start

5.To produce

6.To kill

7.To discover

8.Mechanism

9.Effect

EXERCISE 3. Ответьте на следующие вопросы:

1.What are the most common sources of infection?

2.How may infection enter the body?

3.What did ancient people teach?

4.When does the second line of defense start its action?

5.What is it produced by?

6.What can saliva do?

7.What effect do tears and sweat have?

8.When was the third line discovered?

9.What is the last line of defense?

 

EXERCISE4. Измените предложения в прошедшее совершенное время:

MODEL: They have finished the work (by 5 o’clock yesterday).

They had finished the work by 5 o’clock yesterday.

 

1.My friend has prepared the report (by last Monday).

2.The students have done the exercises (by the end of the lesson).

3.Mother has cooked supper (by the time I came home).

4.We have not seen our teacher (before the bell rang).

5.Have you done the work (before I called you up)?

6.He has translated the article (by this time yesterday).

7.She has not bought a present for him (when we came to her place).

 

EXERCISE 5. Составьте 12 вопросов к тексту “Infection”.

EXERCISE 6. Приготовьте пересказ текста “Infection.

 

 

TEXT B

 

In order to prevent cross – infection it is essential to kill all the microorganisms on infected instruments. This process is known as sterilization and means the killing of all microorganisms: bacteria, spores, fungi, and viruses. It is carried out immediately after completion of treatment so that all instruments are sterile again before use on the next patient.

Countless number of microorganisms lives on the skin and in the mouth, nose and throat. Normally they do no harm to their host as they living on an external surface and not among delicate internal cells. However, they may become harmful if they are introduced inside the body tissues, or are transferred from one person to another. This can occur when the tissues penetrated by contaminated forceps blade, scalper or syringe needle, and may give rise to harmful reaction. After each patient has left the surgery, it is the nurse`s duty to see that all instruments are properly sterilized before being used again for another patient.

As already mentioned, sterilization means killing not only bacteria and fungi, but all other microorganisms, including viruses and bacterial spores. Any method which kills bacteria and fungi but allows some spores or viruses to survive cannot be sterilization. The term used for this restricted range of action is disinfection.

 

 

 


Читайте також:

  1. Exercises
  2. EXERCISES
  3. EXERCISES
  4. EXERCISES
  5. EXERCISES
  6. EXERCISES
  7. EXERCISES
  8. EXERCISES
  9. EXERCISES
  10. EXERCISES
  11. EXERCISES




Переглядів: 1847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
INFECTION | ACTIVE VOCABULARY

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.