МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
БЖД у надзвичайних ситуаціях.Навчальний елемент 2.1. Основні положення і принципи забезпечення безпеки життя та діяльності людини. 2.1.1. Структура єдиної державної системи цивільного захисту З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій в Україні у 2000 році створено єдину державну систему органів виконавчої влади з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (з 2004 року єдина державна система цивільного захисту населення), яка складається з територіальних і функціональних підсистем. Територіальні підсистеми єдиної системи здійснюють загальне керівництво і створюються в межах відповідних територій та включають територіальні органи управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту, відповідні комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС) (табл. 3). Як видно з таблиці, єдина державна система складається з постійно діючих функціональних та територіальних підсистем і має чотири рівні: загальнодержавний, регіональний, місцевий та об’єктовий. Функціональні підсистеми створюються міністерствами та іншими спеціально уповноваженими центральними органами виконавчої влади і здійснюють безпосереднє керівництво. Прикладом може бути функціональна підсистема „Освіта і наука України”, яка своєю діяльністю повинна виховувати в учасників навчально-виховного процесу і працівників галузі морально-психологічні якості свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденному житті та в умовах надзвичайних ситуацій. Ця функціональна підсистема складається з постійно діючих структурних підрозділів, безпосередньо підпорядкованих центральному апарату Міністерства та підрозділів галузі подвійного підпорядкування і має вищезазначені чотири рівні. До постійно діючих органів управління функціональної підсистеми відносять: на загальнодержавному рівні – Міністерство освіти і науки України (центральний апарат) і уповноважена ним постійна група управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, на яку покладені функції штабу цивільної оборони галузі; на регіональному рівні – Міністерство освіти Автономної Республіки Крим, Головні управління освіти і науки обласних, міст Києва та Севастополя державних адміністрацій і уповноважені ними структурні підрозділи (постійні групи управління або призначені окремі особи); на місцевому рівні – управління (відділи) освіти районних державних адміністрацій і уповноважені ними структурні підрозділи (окремі особи – головні спеціалісти з питань надзвичайних ситуацій та цивільної оборони), Ради ректорів (директорів) вищих навчальних закладів; Таблиця № 3. Читайте також:
|
||||||||
|