Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






БЖД у надзвичайних ситуаціях.

Навчальний елемент 2.1. Основні положення і принципи забезпечення безпеки життя та діяльності людини.

2.1.1. Структура єдиної державної системи цивільного захисту

З метою забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій в Україні у 2000 році створено єдину державну систему органів виконавчої влади з питань запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (з 2004 року єдина державна система цивільного захисту населення), яка складається з територіальних і функціональних підсистем.

Територіальні підсистеми єдиної системи здійснюють загальне керівництво і створюються в межах відповідних територій та включають територіальні органи управління спеціально уповно­важеного центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту, відповідні комісії техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС) (табл. 3).

Як видно з таблиці, єдина державна система складається з постій­но діючих функціональних та територіальних підсистем і має чотири рівні: загальнодержавний, регіональний, місцевий та об’єктовий.

Функціональні підсистеми створюються міністерствами та іншими спеціально уповноваженими центральними органами виконавчої влади і здійснюють безпосереднє керівництво.

Прикладом може бути функціональна підсистема „Освіта і наука України”, яка своєю діяльністю повинна виховувати в учасників навчально-виховного процесу і працівників галузі морально-психологічні якості свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденному житті та в умовах надзвичайних ситуацій. Ця функціональна підсистема складається з постійно діючих структурних підрозділів, безпосередньо підпоряд­кованих центральному апарату Міністерства та підрозділів галузі подвійного підпорядкування і має вищезазначені чотири рівні.

До постійно діючих органів управління функціональної підсистеми відносять:

на загальнодержавному рівні – Міністерство освіти і науки України (центральний апарат) і уповноважена ним постійна група управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту, на яку покладені функції штабу цивільної оборони галузі;

на регіональному рівні – Міністерство освіти Автономної Респуб­ліки Крим, Головні управління освіти і науки обласних, міст Києва та Севастополя державних адміністрацій і уповноважені ними структурні підрозділи (постійні групи управління або призначені окремі особи);

на місцевому рівні – управління (відділи) освіти районних державних адміністрацій і уповноважені ними структурні підрозділи (окремі особи – головні


спеціалісти з питань надзви­чайних ситуацій та цивільної оборони), Ради ректорів (директорів) вищих навчальних закладів;

Таблиця № 3.


Читайте також:

  1. Види надзвичайних ситуацій та їх класифікація.
  2. Види надзвичайних ситуацій, їх класифікація та характеристики
  3. Види та причини виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру
  4. Витрати від надзвичайних подій
  5. Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  6. Джерела виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру та їх класифікація
  7. ДІЇ НАРЯДІВ КОНВОЙНОЇ СЛУЖБИ ПІД ЧАС НАДЗВИЧАЙНИХ ПОДІЙ, УСКЛАДНЕНІ ОБСТАНОВКИ І В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ
  8. Екологічні наслідки надзвичайних ситуацій
  9. Єдина державна система цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру
  10. Загальна характеристика та класифікація надзвичайних ситуацій.
  11. Закон України Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру




Переглядів: 935

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальний елемент 1.3. | СТРУКТУРА ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ПІДСИТЕМИ ЄДС ЦЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.