Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір довжини і параметра перехідної кривої

Довжина перехідної кривої визначається рядом умов, які можна розділити на три групи.

1 група зв'язана з відводом підвищення зовнішньої рейки в межах перехідної кривої:

- Попередження сходу коліс з рейок внутрішньої рейкової нитки.

- Обмеження вертикальної складової швидкості підйому колеса на підвищення.

- Обмеження швидкості наростання непогашеної частини відцентрового прискорення (горизонтальне прискорення y).

2 група зв’язана з наявністю зазорів між гребенями коліс і рейками, та втратою кінетичної енергії при ударі колеса першої осі об рейку зовнішньої нитки.

3 група зв’язана з необхідністю забезпечення практичної можливості розбивки і подальшого утримання перехідної кривої.

З цих трьох група 1 група дає найбільше значення при виборі довжини перехідної кривої.

1. По допустимій крутизні відводу підвищення зовнішньої рейки

Нехай візок на початку перехідної кривої є в положенні, що показано на рис.2.22. У випадку заклинення ресор візок буде опиратися на рейки двома колесами однієї крайньої колісної пари жесткої бази і зовнішнім колесом другої крайньої пари. Друге колесо цієї пари, яке котиться по внутрішній нитці, буде піднятим у випадку прямолінійного відводу на величину іL, де L- довжина жорсткої бази екіпажу. Для того щоб відвести вповзання гребня колеса

(5.7)

де - підвищення зовнішньої рейки;

- крутизна відводу підвищення, яка забезпечує безпеку від сходу коліс з рейок внутрішньої нитки.

Звичайно приймають, що допустиме значення не повинно перевищувати ‰. На практиці приймають , а в складних умовах .

На одноколійних ділянках і на зовнішній колії двоколійних ліній при швидкості руху до 140 км/год рекомендується визначати виходячи а крутизни відводу за формулою [1].

(5.8)

При швидкості руху 140…200 км/год , а в складних умовах .

Довжина перехідної кривої на внутрішній колії двоколійної ділянки визначається за формулою

(5.9)

де - радіус кривої;

- розширення міжколійя в кривій (встановлюється згідно інструкції по застосуванню габаритів);

- довжина перехідної кривої зовнішньої колії.

2. По допустимій швидкості підняття колеса по зовнішній рейці.

При недостатній довжині перехідної кривої взаємодія колеса і рейки зовнішньої нитки в межах відводу підвищення зовнішньої рейки близька до ударної, оскільки він її проходить надто швидко. Щоб не допустити цього обмежують вертикальну складову швидкості підняття колеса величиною .

Тобто , так як , то при максимальній швидкості руху екіпажу буде .

На наших дорогах для нормальних умов прийнято значення або 1/10 км/год, у важких умовах допускається .

У відповідності з цими значеннями довжина перехідної кривої для нормальних і важких умов експлуатації відповідно визначається за формулами

(5.10)

де і в м,

- в км/год.

3. По третій умові довжина перехідної кривої:

y - швидкість наростання непогашеного горизонтального прискорення 0,6м/с3

З двох значень , знайдених за формулами (5.8) і (5.10), вибирають більше.

Після чого перевіряють по третій умові.

Знайдене в розрахунках значення довжини перехідної кривої слід округлити до величини кратної 10 м. Мінімальна довжина перехідних кривих повинна бути не менше 20 м.

По значенню радіуса кругової кривої і прийнятої величини знаходять параметр перехідної кривої .

 


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Будівельні довжини кабелів
  5. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  6. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  7. Вибір вентиляційного обладнання
  8. Вибір виду транспортного засобу
  9. Вибір вимірювальних приладів
  10. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  11. Вибір гри.
  12. Вибір дидактичних методів




Переглядів: 999

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія перехідних кривих | Розрахунки розбивки перехідних кривих

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.