МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що прочитати?Андреев Ю. А. Три кита здоровья. — M., 1991. Варді А.Ф. Загадковий світ людини. — К., 1988. Жизнь после смерти. — M., 1991. Новіков Б.В. Творчість як спосіб здійснення гуманізму. — К., 1998. Пекеліс В. Як знайти себе. — К., 1991. Франкл В. Человек в поисках смысла... — M., 1990. Человек как философская проблема: Восток — Запад. — М., 1991. Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: Древний мир — эпоха Просвещения. — М., 1991. Человек. Мыслители прошлого и настоящего о его жизни, смерти и бессмертии: XIX век. — М., 1995. Запитання для самоконтролю 1. Як розуміти тезу, що людина є більше, ніж вона про себе знає? 2. Як можна довести або спростувати думку про те, що людина — космічний феномен? 3. Що таке соціальне середовище і яка його роль у формуванні людини? 4. Порівняйте за змістом поняття "людина", "індивід", "індивідуальність", "особистість". 5. У чому полягають сенс і мета людського життя? Чи є у вас мета життя? б Чи згодні ви, що людина є найвищою цінністю? Обґрунтуйте свою відповідь. 7. Які різновиди творчої діяльності вам відомі? Якому з них ви віддаєте перевагу? 8. У чому полягає та в чому проявляється багатовимірність людської свободи? 9. Що означає поняття "відповідальність"? Якою є роль відповідальності в осягненні й здійсненні людського життя? 10. У чому ви вбачаєте щастя власного життя? Дискусійні питання 1. Французький художник Гоген одну зі своїх картин назвав так: "Звідкіля ми? Хто ми? Куди йдемо?" Які світоглядні питання містяться у цій назві? 2. Як ви розумієте народну мудрість: "Молода людина ще "буде", людина середніх років — "є", стара людина — вже "стала"? 3. Чи можна, на вашу думку, вимірювати життя людини тільки прожитими роками? 4. Якому з наведених нижче визначень людини ви надаєте перевагу: "Людина — істота біологічна і соціальна"; "Людина — істота біосоціальна"? 5. Життя буває коротке, проте плідне, бурхливе, насичене справами, і довге, але сіре, одноманітне і безплідне. Якому з них ви надаєте перевагу? 6. До чого ви прагнете у житті і як уявляєте свій життєвий шлях? 7. Спробуйте дати собі відповідь на запитання: "Якою я уявляю собі ідеальну людину?" 8. Ще з давніх часів мислителі роздумували над питаннями, що є зовнішньою і внутрішньою красою людини. Чому ви надаєте перевагу — зовнішній чи внутрішній красі? 9. Чому як минуле, так і майбутнє людства мають гіпотетичний характер? 10. Як ви розумієте безсмертя людини? Чи ви будете прагнути досягти безсмертя?
Читайте також:
|
||||||||
|