Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Що прочитати?

Бердяев Н. А. Человек. Микрокосм //Феномен человека. Антология. — M., 1993.

Вернадский В. Л. Философские мысли натуралиста. — М., 1988.

Пригожин И., Стенгерс И. Время, хаос, квант. — М., 1984. Тейяр де Шарден П. Феномен человека. — М., 1987.

Запитання для самоконтролю

1. Як виникло поняття "світ"?

2. Які особливості релігійного бачення світу?

3. У чому полягає наукове розуміння світу?

4. У чому унікальність філософського тлумачення світу?

5. Як розуміє Всесвіт наука?

6. Що таке космос?

7. Як ви розумієте унікальність Землі?

8. Яка відмінність між науковим і філософським визначеннями матерії?

9. Різноманітність руху — що це?

10. Що таке соціальний простір і час?

11. Що дає розв'язання проблеми єдності світу?

Дискусійні питання

1. Чи існує альтернатива поняттю "світ"?

2. Релігійне тлумачення походження світу: досконалість чи обмеженість?

3. Чи є частково справедливим твердження: "Наука бездушно змальовує світ"?

4. Межі Всесвіту — які вони?

5. "Космонавт" чи "астронавт": яка назва пріоритетніша?

6. Чи може людина ефективно пояснити існування світу поза поняттями "матеріальне" та "ідеальне"?

7. Чи правда, що "спокій нам тільки сниться"?

8. Навіщо людині поняття "соціальний простір"?

9. Хто зацікавлений у "сповільненні" чи "прискоренні" часового виміру світу?


 


Читайте також:

  1. Що прочитати?
  2. Що прочитати?
  3. Що прочитати?
  4. Що прочитати?




Переглядів: 671

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Душевне життя і духовність людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.