МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Що прочитати?Бородай Ю. М. От фантазии к реальности. — M., 1995. Енциклопедія про все на світі. — К., 1999. Етика ділового спілкування: Курс лекцій / Т. К. Чмут — К., 1999. Психологія: Підручник для вузів / Ю. Л. Трофімов — К., 1999. Сковорода Г. С. Кольцо. Разговор дружескій о душевном міре // Повне зібр. творів: У 2 т. — К., 1973. — Т. 1. УСЕ. Універсальний словник-енциклопедія. — К., 1999. Франк С. Л. Духовные основы общества. — M., 1992. Запитання для самоконтролю 1. Яка відмінність між поняттями "дух" і "душа"? 2. Духовність: варіанти визначення. 3. Визначте поняття "тілесність". 4. Інтелект і воля: характер взаємозв'язку. 5. Визначте функцію ідеалів у суспільній життєдіяльності. 6. Розгляньте поняття "честь", "совість", "гідність" як форми самоусвідомлення особи. 7. Поясніть, чому одне поняття "порядність" охоплює множину понять "честь", "совість", "гідність". 8. У чому полягає єдність та відмінність істини і правди? 9. З якими духовними властивостями пов'язана здатність людини бути прихильною? 10. Поясність, чому віра може бути тільки як наслідок самоусвідомлення. 11. За допомогою яких душевних якостей людина долає свою фізичну обмеженість? 12. У чому полягає зв'язок гармонії з красою? 13. Визначте духовний сенс поняття "добро". Дискусійні питання 1. Духовність — потойбічний чи соціальний феномен? 2. Тілесність людини: природа і сутність. 3. Інтелектуальні здібності людини: межа і безмежність. 4. Відмінність релігії і науки при тлумаченні поняття душі. 5. Якою має бути роль соціального ідеалу? 6. Інтелігентність: природне чи штучне в людині? 7. Чи довго жити "правді"? 8. Прихильність і закон: міра співіснування. 9. "Сила" і "слабкість" філософії правди. 10. Межі потворного і прекрасного. 11. Добро — рушійна сила історичного процесу.
Людина і природа Надіємось, що ваш власний досвід та попередні розділи підручника ще раз переконали всіх нас у наступному. Ми, люди, нестримні у своєму бажанні по-справжньому пізнати світ, себе та перетворити існуючу реальність згідно власних потреб та інтересів. А це досить довга, важка і терниста дорога. І першим, що постає перед нами на цьому шляху, є природа. Всі ми, начебто, досить чітко уявляємо, якою є природа. Але й до цих пір ми ще недостатньо повно розібралися в питаннях "ким ми, люди, є для природи?"; "якою вона, природа, є в нас і для нас?" Читайте також:
|
||||||||
|