Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Тема 9. Географiя дiлового туризму

1. Видова структура дiлового туризму.

2. Географiчна характеристика конгресно-виставкового туризму.

3. Географiя центрiв та країн розвитку конгресно-виставкового туризму.

4. Характеристика iнсентив туризму.

5. Географiя центрiв дiлового туризму в Україні та світі.

Виклад основного матеріалу. Останнім часом в усьому світі прискореними темпами розвивається діловий туризм, оскільки він є найбільш прибутковим і має величезне значення для приймаючої країни з економічної точки зору. Діловий туризм – це порівняно нове явище, він зародився в 80-х роках ХХ ст., на хвилі глобалізації і пов’язаною з нею інтенсифікацією ділових, наукових та культурних обмінів, а також зміною частки середнього класу. За цей час в індустрії ділового туризму склалася стійка організаційна структура, з’явилися і оформилися асоціації, наукові і навчальні заклади, спеціалізовані друковані видання. Щорічно в світі здійснюється більш як 100 млн. бізнес-подорожей, що складає 20% від усіх туристичних подорожей. Діловий туризм є одним з найприбутковіших і перспективних видів туризму, який характеризується високим і стабільним ростом та відносною стійкістю до впливу економічних, політичних, кліматичних, погодних та інших чинників. Він є комплексним фактором розвитку на глобальному та локальному рівнях, і має значення:

- економічне, оскільки сприяє розвитку економіки світу в цілому і країн (регіонів), зокрема;

- соціальне – розвиток ділового туризму обумовлює створення нових робочих місць і підвищення рівня освіти;

- культурне – сприяння ділового туризму в пізнанні навколишнє світу, країн і націй, встановлення взаєморозуміння, співробітництва між країнами;

- інноваційне – розвиток ділового туризму супроводжується активним застосуванням нововведень.

Отже, у державних програмах розвитку економіки багатьох країн він на пріоритетних місцях. Майже 50% доходів авіакомпаній, 60% доходів готелів складає обслуговування саме цієї категорії туристів. Поїздки відбуваються з метою відвідування об'єктів, що належать фірмі або представляють для неї особливий інтерес; для проведення переговорів, для пошуку додаткових каналів постачання чи збуту тощо. Цей вид туризму вимагає найрізноманітнішого сервісу, значної кількості додаткових послуг та якості їх надання. Звертання до туристичних фірм у всіх подібних випадках дозволяє організувати поїздку з найменшими витратами, заощаджуючи час. Крім того, до сфери ділового туризму відноситься організація різних конференцій, семінарів, симпозіумів тощо. У таких випадках великого значення набувають спорудження при готельних комплексах спеціальних залів, установка устаткування для зв'язку.



Интернет реклама УБС

Діловий туризм – це складне поняття. В його структурі виділяють два сегменти – класичні ділові поїздки (КДП), і сегмент назву якого утворює англомовна абревіатура – "MICE" (переговори (Meetings), інсентив-заходи (Incentives), конференції (Conventions), виставки (Exhibitions). Діловий туризм дуже багатогранний. Два його сегменти відрізняються як за змістом, так і за формальними ознаками. За цільовими установками КДП – це «робота на виїзді» (командировки з певними службовими цілями – реалізація бізнес функцій компаніями та фірмами) або поїздки для укладання нових контракті в галузі бізнесу. МІСЕ-заходи – це, як правило, «обслуговування» бізнес-діяльності фірми (обмін досвідом, презентація товарів та послуг, підготовка майбутніх договорів тощо), тобто це робота на перспективу, або здійснення допоміжних функцій (заохочення співробітників тощо). Цільові відмінності відображаються в специфіці організації КДП і МІСЕ-поїздок. Концепція поїздки в сфері МІСЕ значна складніша, ніж концепція КДП. Для її розробки запрошуються спеціальні компанії-організатори, на відміну від КДП, яка розрахована на невелику кількість учасників (її можна назвати індивідуальною), МІСЕ-заходи збирають, як правило, широке коло осіб. В цілому структура ділового туризму багатогранна: ділові поїздки приймають найрізноманітніші форми, поєднуються між собою (одна поїздка може переслідувати декілька цілей), комбінуватися з загальноприйнятими формами класичного туризму та рекреацією. Іноді важко відділити один сегмент ділового туризму від іншого (рис 1.)

 

 

 


Читайте також:

  1. Брендинг у сфері туризму
  2. Взаємини суб’єктів туризму.Туроперейтинг
  3. Взаємозв'язок географії туризму з іншими науками
  4. Види і форми туризму
  5. Види та форми туризму
  6. Визначення соціології туризму
  7. Визначення та районування релігійного туризму
  8. Виховне значення туризму
  9. Вплив просвітництва на розвиток туризму
  10. Вплив просвітництва на розвиток туризму
  11. Географічна характеристика купально-пляжного туризму.
  12. Географічна характеристика розважального туризму




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прибуткова частина бюджету. Реалізація тиражу. Реклама. Видавнича і комерційна діяльність. | Потік ділових туристів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.