МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВЗакріплення вивченого матеріалу проводилось у ході уроку, не виділяючи його в самостійний етап. V. підсумки уроку З правовідносинами усі стикаються щоденно, і розуміння їх сутності допоможе у визначенні відповідних правових норм, які регулюють правовідносини. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§ 4]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. Зразки відповідей. Завдання 7. 1) Правовідносини виникають, беруть участь: фізична особа — учень та юридична — магазин; обидві сторони виявляють як правоздатність, так і дієздатність. 2) Мають місце два випадки правовідносин — токаря (фізичної особи) та заводу (юридичної особи), токаря (фізичної особи) та приватної фірми (юридичної особи); учасники правовідносин виявляють правоздатність та дієздатність. 3) Учасниками правовідносин є батько та син (фізичні особи); батько виявляє правоздатність та дієздатність, сину достатньо правоздатності. 4) Правовідносин не виникає, мають місце сімейні відносини. 5) Правовідносини виникли між дівчиною (фізичною особою) та редакцією (юридичною особою); обидві сторони виявляють правоздатність та дієздатність. 6) Правовідносини виникли між хлопцем (фізичною особою) та лікарнею (юридичною особою). Завдання 4. Галузевий інститут — інститут дарування (цивільно-правовий), громадянства (галузь конституційного права); міжгалузевий інститут — інститут приватної власності, інститут відповідальності за екологічні правопорушення.
урок № 5
Тема.Законодавство. Право і закон. Мета:сформувати в учнів поняття про законодавство, закон, нормативно-правовий акт, юридичну силу акту; формувати вміння учнів аналізувати правові акти, порівнювати юридичні факти, явища, акти; виховувати повагу учнів до законів. Основні поняття:законодавство, закон, нормативно-правовий акт, юридична сила акту. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Поняття законодавства та його система. 2. Види нормативно-правових актів. 3. Індивідуальні та нормативні правові акти. 4. Систематизація нормативно-правових актів. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Читайте також:
|
||||||||
|