Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Дайте визначення понять «парламент», «фракція».

2) Визначте статус Верховної Ради України та її основні повноваження.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Узагальнюю відповіді учнів і підкреслюю, що Верховна Рада України — єдиний орган законодавчої влади в Україні. Повноваження Верховної Ради України передбачають створення законів, затвердження і перевірку виконання Державного бюджету, участь у формуванні окремих ланок виконавчої й судової влади тощо.

Vi. домашнє завдання

1) Опрацювати текст підручника [§§ ________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.

3) Опрацювати текст ст. 75, 82—91 Конституції України.

Зразок відповіді.

Завдання 9.

 

Критерії порівняння Депутатські фракції Постійні комітети
Принципи формування За політичними переконаннями, належністю до партій За напрямками роботи Верховної Ради України, сферами суспільного життя, у яких здійснюється правове регулювання
Повноваження Визначає позицію депутатів, які належать до фракції, у різних питаннях порядку денного Проводиться обговорення законопроекту до подання на пленарне засідання, без висновку відповідного постійного комітету законопроект не може бути винесений на пленарне засідання
Склад Визначається згідно із заявами депутатів, кожен з яких має право в будь-який час вийти зі фракції чи вступити до неї, погодження Верховної Ради України в цілому не потрібне Склад та керівні особи комітетів затверджуються Верховною Радою України, депутат має право змінити комітет лише за згодою Верховної Ради

УРОК № 29

Тема.Законодавчий та бюджетний процеси.

Мета:ознайомити учнів з виконанням Верховною Радою України законодавчої функції, взаємодією парламенту, Кабінету Міністрів України і Президента України під час прийняття законів і бюджету; формувати вміння аналізувати інформацію та робити висновки; виховувати в учнів повагу до органів державної влади України та їх діяльності.

Основні поняття:законодавча ініціатива, бюджетний процес, право вето.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Законодавчий процес в Україні.

2. Бюджет та бюджетний процес в Україні.

IV.Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання.

(Виконується біля дошки)

— Відтворіть схему «Структура Верховної Ради України».


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конституція України | Бесіда.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.