МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВБесіда. 1) Дайте визначення понять «парламент», «фракція». 2) Визначте статус Верховної Ради України та її основні повноваження. V. ПІДСУМКИ УРОКУ Узагальнюю відповіді учнів і підкреслюю, що Верховна Рада України — єдиний орган законодавчої влади в Україні. Повноваження Верховної Ради України передбачають створення законів, затвердження і перевірку виконання Державного бюджету, участь у формуванні окремих ланок виконавчої й судової влади тощо. Vi. домашнє завдання 1) Опрацювати текст підручника [§§ ________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів. 3) Опрацювати текст ст. 75, 82—91 Конституції України. Зразок відповіді. Завдання 9.
УРОК № 29 Тема.Законодавчий та бюджетний процеси. Мета:ознайомити учнів з виконанням Верховною Радою України законодавчої функції, взаємодією парламенту, Кабінету Міністрів України і Президента України під час прийняття законів і бюджету; формувати вміння аналізувати інформацію та робити висновки; виховувати в учнів повагу до органів державної влади України та їх діяльності. Основні поняття:законодавча ініціатива, бюджетний процес, право вето. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Законодавчий процес в Україні. 2. Бюджет та бюджетний процес в Україні. IV.Підсумки уроку V. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. (Виконується біля дошки) — Відтворіть схему «Структура Верховної Ради України». Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|