Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Аналізую роботу учнів у групах, роблю висновок, що саме органи місцевого самоврядування найближчі до потреб громадян і здатні суттєво вплинути на покращення їхнього добробуту. Названі органи перш за все не політичні, а саме самоврядні, тобто покликані вирішувати проблеми конкретного населеного пункту.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ _______________].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

Зразок відповіді.

Завдання 9.

Відповідь може бути оформлена у вигляді таблиці.

 

Критерії порівняння Верховна Рада України Органи місцевого самоврядування
Склад 450 депутатів у Верховній Раді Різна кількість у різних місцевих радах
Вимоги до віку кандидатів у депутати 21 рік 18 років
Порядок роботи На постійній основі, не допускається суміщення депутатської діяльності з будь-якою іншою Поєднують депутатську роботу з основною професійною діяльністю
Повноваження Законодавчий орган, орган, який вирішує питання загальнодержавного рівня Представницькі органи, вирішують питання відповідного регіону, населеного пункту

 


УРОК № 33

 

Тема. Судова система України.

Мета: сформувати знання учнів щодо системи розподілу влади в Україні, види судів в Україні та їх функції; виховувати повагу до судів та судових рішень; розвивати вміння складати порівняльну таблицю.

Основні поняття:Конституційний Суд, суди загальної юрисдикції, загальні суди, господарські суди, адміністративні суди.

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Судова система України.

2. Принципи судочинства.

IV.Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Як відбувається поділ державної влади в Україні?



Интернет реклама УБС

2) Назвіть гілки державної влади.

Фіксую на дошці назви гілок влади: законодавча, виконавча і судова.

Подальшу роботу учнів організовую за одним із варіантів.

 

ВАРІАНТ І

Бесіда.

Назвіть державні органи, які належать до перелічених гілок влади. (Фіксую відповіді учнів на дошці.)

ВАРІАНТ II


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. | Індивідуальне завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.