Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Iv. підсумки уроку

Відзначаю, що протягом невеликого часу неможливо познайомитися з усіма видами злочинів, з метою запобігання злочинам йшлося лише про найрозповсюдженіші в першу чергу серед неповнолітніх.

V. домашнє завдання

1) Опрацювати текст підручника [§§ 255-257].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».


УРОК № 50

Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Найважливіші положення цивільного, земельного, сімейного і трудового права. Правове регулювання підприємницької діяльності», «Найважливіші положення адміністративного і кримінального права».

Мета:перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити навчальні досягнення учнів.

Тип уроку:контроль знань.

 

Структура уроку

І. Організаційний момент

II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень

III. Підсумки уроку

 

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

Індивідуальні завдання.

— Відтворіть на дошці таблиці «Скорочений і неповний робочий час», «Колективний і трудовий договори», «Припинення шлюбу шляхом розлучення і визнання шлюбу недійсним».

Фронтальне опитування.

1) Дайте визначення понять, з якими ви зустрічалися при вивченні двох останніх тем.

2) Висловіть думку щодо доцільності зниження або підвищення віку притягнення неповнолітніх до кримінальної та адміністративної відповідальності, який встановлено нині. (Відповідь обґрунтуйте.)

 

І-II РІВНІ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в групах. | Правовий диктант (письмова робота).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.