Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Створення нової програми.

Завдання являє собою екранний об'єкт, звичайно прямокутної форми, який можна застосовувати для надання інформації користувачу й для обробки вводу інформації від користувача. Форми можуть мати вигляд стандартного діалогового вікна, багатодокументного інтерфейсу (MDI) або поверхні для відображення графічної інформації. Найпростіший спосіб задати інтерфейс користувача для форми – розмістити елементи керування на її поверхні.Форма – це об'єкт, що задається властивостями, що визначають їхній зовнішній вигляд, методами, що визначають їхнє поводження, і подіями, що визначають їхню взаємодію з користувачем.

Форми, як і всі об'єкти в .NET, є екземплярами класів, успадкованих від System.Windows.Forms.Form. Форма, що ви створюєте за допомогою Visual Studio Designer, є класом. Коли можна відображати форму під час виконання програми, цей клас буде використовуватися як шаблон для відображення вікна.

Необхідно помітити, що Windows Forms надають дуже прості й у той же час потужні механізми для керування графічним інтерфейсом користувача. Якщо змінить яку-небудь властивість, відповідальну за відображення форми на екрані, форма сама обновиться. Такий додатковий рівень абстракції дозволяє розроблювачеві концентруватися на його завданні, не піклуючись про дрібні деталі. Форму можна створювати повністю в коді програми, однак простіше використовувати для цього Visual Studio Designer.

Підготовчі операції: Створіть у себе на жорсткому диску спеціальну папку, куди зможете зберігати приклади, наведені в даних лабораторних роботах. Деякі з них будуть використовуватися повторно, тому бажано вказувати в програмах ті ж імена, що приводяться в методичних вказівках.

Створення нового проекту з використанням середовища Visual Studio 2005 було описано в попередніх розділах. Запустіть Visual Studio 2005 і виконайте команду меню File/New/Project... У вікні, що з'явилося, виберіть Visual C# Project й Windows Application. Назвіть проект ім'ям «HelloWorld» і збережіть його в обрану самостійно папку.

У вас на екрані з'явиться порожня форма. Це стандартний шаблон нової програми Windows Forms. У вікні Solution Explorer проекту «HelloWorld» є присутніми чотири елементи: Properties, References, Form1.cs й Program.cs. Варто помітити, що файли С# мають розширення «.cs».

Для вас поки становить інтерес тільки два файли – Form1.cs й Program.cs.

Form1.cs містить код, що описує вашу форму. Program.cs містить основну функцію Main(), у якій створюється об'єкт форми. Для початку змініть назву самої форми. Для цього у вікні Properties для вашої форми вкажіть властивість Name з «Form1» на «MainForm». Якщо вікно Properties відсутнє, в Visual Studio 2005 ви можете відкрити його, використовуючи меню View/Properties Window або «гарячу» клавішу Alt+Enter.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. А. Створення власної папки.
  4. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  8. Алгоритм створення тренінгової програми
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. АРХІВ КОША НОВОЇ ЗАПОРОЗЬКОЇ СІЧІ
  11. АРХІВ КОША НОВОЇ ЗАПОРОЗЬКОЇ СІЧІ
  12. Безкласова адресація та створення підмереж.




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Властивості і дизайн програм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.