Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДОДАТОК 3.

Онтологічний підхід з подання тестування КПВ та ПС

 

Розроблення онтології тестування проводилося за наступною схемою:

1) виділення концептів – базових понять тестування;

2) визначення «висоти дерева онтологій» – кількість рівнів абстракції;

3) розподіл концептів за рівнями;

4) побудова зв'язків між концептами – визначення відношень і взаємодій базових понять;

5) уточнення онтології для використання програмними засобами генеруючого програмування.

Першим кроком в побудові онтології процесу тестування є виявлення основних понять ПрО.

Поняття ПрО тестування будемо розділяти на дві групи: прості і складні.

Визначення 1. Просте поняття – поняття у ПрО, яке може буде описано у вигляді самостійного абстрактного (або конкретного) класу.

Виділено 6 типів простих понять тестування:

Тестер (Tester),

Контекст (Context),

Дія (Activity),

Метод (Method),

Артефакт (Artefact) і

Середовище (Environment).

Просте поняття може також характеризуватися декількома атрибутами. Не існує загальних правил при моделюванні ПрО щодо понять і атрибутів, оскільки останні також є поняттями ПрО.

При побудові онтології тестування у якості атрибутів вибирані такі під-поняття, які характеризують базове (батьківське) поняття і можуть приймати конкретні значення.

Визначення 3.2. Складне поняття – поняття, що є композицією простих понять.

В онтології тестування такими складними поняттями є:

обов’язки тестера (capability) і задача (task).


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. ДОДАТОК
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. Додаток
  8. Додаток
  9. Додаток
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток 1




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова клієнтського застосування | Прості поняття онтології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.