Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль. Технологія програмування

Лекція 1.Предмет та мета курсу. Основні поняття технології програмування.. – 2 год. [1– 5].

Лабораторна робота 1. Розгляд основних компонентів технології програмування. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Моделі ЖЦ, Стандарт ISO/IEC 12207 – Процеси ЖЦ [2, 10, 14].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Моделі ЖЦ і стандарти для розроблення ПС.

Лекція 2.Розгляд стандартів життєвого циклу розробки програмних продуктів – 2 год. [2- 10].

Лабораторна робота 2. Побудова прикладного ЖЦ, орієнтованого на створення вимог. –2 год.

Моделі ЖЦ, Стандарт ISO/IEC 12207 – Процеси ЖЦ [2, 10, 14].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Моделі ЖЦ і стандарти для розроблення ПС..

Лекція 3.Фундаментальні моделі життєвого циклу. – 2 год. [1, 2, 14].

Лабораторна робота 3. Розгляд водоспадної та спіральній моделей Приклади використання. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Розв¢язання задач проектування ПС по моделям[ 1–5].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Ітеративна та еволюційна моделі ЖЦ [2, 7, 10].

Лекція 4. Методи програмування (модульний, об’єктний, компонентний, сервісний і др.– 2 год. [2, 3, 10, 19].

Лабораторна робота 4. Розгляд прикладів програм з різних типів об’єктів – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Зв’язки між різними типами об’єктів [9, 10].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Розгляд базових специфікацій різних компонентів [2, 6–10].

Лекція 5. Моделі об’єктно-орієнтованого програмування (метод Меллора. – 2 год. [ 10].

Лабораторна робота 5. Вивчення особливостей ООП для опису архітектурі систем.– 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Приклади опису моделей ООП [1, 2, 6, 24].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Розгляд ООП, його положень та основних засобів. [1, 2, 6, 24].

Лекція 6. Моделі збіркового програмування. Модель зборки, модель керування. – 2 год. [2, 3, 9, 10].

Лабораторна робота 6. Розгляд моделей збирання готових компонентів. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Підходи до використання моделей збирання [ 9].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Опис характеристик моделей в різних МП [8–10].

Лекція 7. Сучасні моделі розроблення ПС (MDD, MDA, GMD і ін.). – 2 год. [10, 17, 32].

Лабораторна робота 7. Приклади опису моделей MDD та MDA. –2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Розгяд генерувальної моделі GMD та підходів до її реалізації [ 17, 32].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Опис конкретних моделей. Подання моделей предметних областей для різних середовищ.[4, 5, 10, 17, 18].

Лекція 8. Композиція компонентів в різних мовах програмування.– 2 год. [10, 16, 17]

Лабораторна робота 8. Розгляд платформенених моделей. – 2 год. [10, 16, 17]

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Визначення особливостей залежних і незалежних від платформи моделей [10, 16, 17].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Розгляд методів збирання і композиції компонентів. Співставлення їх можливостей. [1–5, 9, 10].

Лекція 9. Типи даних мов програмування. Прості і структурні. –2 год. [2–10].

Лабораторна робота 9. Розгляд типів даних МП. опису параметрів інтерфейсу.– 2 год. [2, 8, 9, 10, 20].

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Визначення особливостей сучасних МП (С, С++, Паскаль, Бейзик, Java [8–10, 16, 20].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Проектування модулів з використанням типів даних у сучасних мовах [8–10, 16, 20].

Лекція 10. Різновиди середовищ для вирішення проблем взаємодії компонентів. – 2 год. [7–9].

Лабораторна робота 10. Розгляд особливостей середовищ для взаємодії і виконання програм. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Приклади опису у різних середовищах [4, 8,9,10, 26].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Розгляд можливостей середовищ Corba, MS.Net та MS Visual [26–30].

Лекція 11. Алгебраїчні системи перебудови типів даних мов програмування. – 2 год.

Приклад простих типів даних [10, 16].

Лабораторна робота 11. Структурні типи даних МП. – 2 год. [9].

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Розроблення алгебраїчної системи для послідовності [9, 10, 16].

Завдання для самостійної роботи (4 год.).

Опис та доведення систем перебудови множин, послідовностей тощо [9, 10].

Лекція 12..Стандарт ISO/IEC 11404. Загальні типи даних, незалежних від МП. – 2 год. [8–9].

Лабораторна робота 12. Освоєння нової мови опису загальних типів даних – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Побудова співставлення типів даних LIP та сучасних МП [8, 10, 11].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Підготовка варіанту опису типів даних в С++ та стандарту 11404. Підходи до перебудови [1–5, 11, 16]

Лекція 13. Підходи до побудови модулів посередників для зв’язку модулів між собою. – 2 год. [1, 8––10].

Лабораторна робота 13. Мови опису інтерфейсів компонентів (IDL, PDL, тощо). – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Розгляд прикладів модуля посередника для МП [1, 8––10].

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

Структура модуля посередника у системі CORBA та СОМ [8–10, 28–32].

Лекція 14.Огляд інструментів по забезпеченню взаємодії різних компонентів.. – 2 год. [8–10].

Лабораторна робота 14. Інструментальні засоби підтримки інтерфейсу компонентів. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Розгляд особливостей середовища CORBA та IBM [1, 28–32].

Завдання для самостійної роботи (6 год.)

Розгляд різних прикладів по проблематиці взаємодії різномовних компонентів [8, [1, 10, 28–32].

Лекція 15. Технологія побудови ПС із готових компонентів. Інженерія доменів, застосувань та ПС – 2 год.[1, 4, 10, 16].

Лабораторна робота 15. Загальна структура систем розроблення з компонентів. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Інженерія побудови доменів. Сімейство систем. [4, 10, 16, 32].

Завдання для самостійної роботи (6 год.)

Розгляд сучасної інженерії побудови різних застосувань та прикладних систем [4, 10, 16, 32].

Лекція 16. Методи специфікації програм, інтерфейсів та систем. – 2 год. [1, 4 –10, 16, 32].

Лабораторна робота 16. Характеристика сучасних мов специфікації. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Опис модуля у мові С++ [30].

Завдання для самостійної роботи (6год.)

Розроблення прикладів опису специфікацій компонентів в різних мовах [1, 4, 9, 10, 16]

Лекція 17. Тестування та верифікація програм, інтерфейсів та систем. – 2 год. [1, 4, 6–10].

Лабораторна робота 17. Характеристика опису тестів та завдань для тестування. – 2 год.

1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу.

2. Опис процесу тестування компонентів [1, 10].

Завдання для самостійної роботи (6 год.)

Опис тестів для тестування програм у сучасних середовищах [1, 9–10]

 


Читайте також:

  1. Алгебраїчне та інсерційне програмування
  2. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  3. Базова технологія
  4. Безпосереднє програмування відеопам'яті
  5. Біотехнологія
  6. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  7. Біотехнологія одержання антибіотиків
  8. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ
  9. Біотехнологія трансплантації ядер
  10. Бюджетування як управлінська технологія
  11. Виконання програми - реалізація мови програмування
  12. Використання пакету Maple для розв’язування задач лінійного програмування




Переглядів: 1013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальний обсяг годин – 144, у тому числі | Теми контрольних робіт на практичних заняттях (в тому числі, і на лекціях).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.