МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Змістовий модуль. Технологія програмуванняЛекція 1.Предмет та мета курсу. Основні поняття технології програмування.. – 2 год. [1– 5]. Лабораторна робота 1. Розгляд основних компонентів технології програмування. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Моделі ЖЦ, Стандарт ISO/IEC 12207 – Процеси ЖЦ [2, 10, 14]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Моделі ЖЦ і стандарти для розроблення ПС. Лекція 2.Розгляд стандартів життєвого циклу розробки програмних продуктів – 2 год. [2- 10]. Лабораторна робота 2. Побудова прикладного ЖЦ, орієнтованого на створення вимог. –2 год. Моделі ЖЦ, Стандарт ISO/IEC 12207 – Процеси ЖЦ [2, 10, 14]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Моделі ЖЦ і стандарти для розроблення ПС.. Лекція 3.Фундаментальні моделі життєвого циклу. – 2 год. [1, 2, 14]. Лабораторна робота 3. Розгляд водоспадної та спіральній моделей Приклади використання. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Розв¢язання задач проектування ПС по моделям[ 1–5]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Ітеративна та еволюційна моделі ЖЦ [2, 7, 10]. Лекція 4. Методи програмування (модульний, об’єктний, компонентний, сервісний і др.– 2 год. [2, 3, 10, 19]. Лабораторна робота 4. Розгляд прикладів програм з різних типів об’єктів – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Зв’язки між різними типами об’єктів [9, 10]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Розгляд базових специфікацій різних компонентів [2, 6–10]. Лекція 5. Моделі об’єктно-орієнтованого програмування (метод Меллора. – 2 год. [ 10]. Лабораторна робота 5. Вивчення особливостей ООП для опису архітектурі систем.– 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Приклади опису моделей ООП [1, 2, 6, 24]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Розгляд ООП, його положень та основних засобів. [1, 2, 6, 24]. Лекція 6. Моделі збіркового програмування. Модель зборки, модель керування. – 2 год. [2, 3, 9, 10]. Лабораторна робота 6. Розгляд моделей збирання готових компонентів. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Підходи до використання моделей збирання [ 9]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Опис характеристик моделей в різних МП [8–10]. Лекція 7. Сучасні моделі розроблення ПС (MDD, MDA, GMD і ін.). – 2 год. [10, 17, 32]. Лабораторна робота 7. Приклади опису моделей MDD та MDA. –2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Розгяд генерувальної моделі GMD та підходів до її реалізації [ 17, 32]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Опис конкретних моделей. Подання моделей предметних областей для різних середовищ.[4, 5, 10, 17, 18]. Лекція 8. Композиція компонентів в різних мовах програмування.– 2 год. [10, 16, 17] Лабораторна робота 8. Розгляд платформенених моделей. – 2 год. [10, 16, 17] 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Визначення особливостей залежних і незалежних від платформи моделей [10, 16, 17]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Розгляд методів збирання і композиції компонентів. Співставлення їх можливостей. [1–5, 9, 10]. Лекція 9. Типи даних мов програмування. Прості і структурні. –2 год. [2–10]. Лабораторна робота 9. Розгляд типів даних МП. опису параметрів інтерфейсу.– 2 год. [2, 8, 9, 10, 20]. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Визначення особливостей сучасних МП (С, С++, Паскаль, Бейзик, Java [8–10, 16, 20]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Проектування модулів з використанням типів даних у сучасних мовах [8–10, 16, 20]. Лекція 10. Різновиди середовищ для вирішення проблем взаємодії компонентів. – 2 год. [7–9]. Лабораторна робота 10. Розгляд особливостей середовищ для взаємодії і виконання програм. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Приклади опису у різних середовищах [4, 8,9,10, 26]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Розгляд можливостей середовищ Corba, MS.Net та MS Visual [26–30]. Лекція 11. Алгебраїчні системи перебудови типів даних мов програмування. – 2 год. Приклад простих типів даних [10, 16]. Лабораторна робота 11. Структурні типи даних МП. – 2 год. [9]. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Розроблення алгебраїчної системи для послідовності [9, 10, 16]. Завдання для самостійної роботи (4 год.). Опис та доведення систем перебудови множин, послідовностей тощо [9, 10]. Лекція 12..Стандарт ISO/IEC 11404. Загальні типи даних, незалежних від МП. – 2 год. [8–9]. Лабораторна робота 12. Освоєння нової мови опису загальних типів даних – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Побудова співставлення типів даних LIP та сучасних МП [8, 10, 11]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Підготовка варіанту опису типів даних в С++ та стандарту 11404. Підходи до перебудови [1–5, 11, 16] Лекція 13. Підходи до побудови модулів посередників для зв’язку модулів між собою. – 2 год. [1, 8––10]. Лабораторна робота 13. Мови опису інтерфейсів компонентів (IDL, PDL, тощо). – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Розгляд прикладів модуля посередника для МП [1, 8––10]. Завдання для самостійної роботи (4 год.) Структура модуля посередника у системі CORBA та СОМ [8–10, 28–32]. Лекція 14.Огляд інструментів по забезпеченню взаємодії різних компонентів.. – 2 год. [8–10]. Лабораторна робота 14. Інструментальні засоби підтримки інтерфейсу компонентів. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Розгляд особливостей середовища CORBA та IBM [1, 28–32]. Завдання для самостійної роботи (6 год.) Розгляд різних прикладів по проблематиці взаємодії різномовних компонентів [8, [1, 10, 28–32]. Лекція 15. Технологія побудови ПС із готових компонентів. Інженерія доменів, застосувань та ПС – 2 год.[1, 4, 10, 16]. Лабораторна робота 15. Загальна структура систем розроблення з компонентів. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Інженерія побудови доменів. Сімейство систем. [4, 10, 16, 32]. Завдання для самостійної роботи (6 год.) Розгляд сучасної інженерії побудови різних застосувань та прикладних систем [4, 10, 16, 32]. Лекція 16. Методи специфікації програм, інтерфейсів та систем. – 2 год. [1, 4 –10, 16, 32]. Лабораторна робота 16. Характеристика сучасних мов специфікації. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Опис модуля у мові С++ [30]. Завдання для самостійної роботи (6год.) Розроблення прикладів опису специфікацій компонентів в різних мовах [1, 4, 9, 10, 16] Лекція 17. Тестування та верифікація програм, інтерфейсів та систем. – 2 год. [1, 4, 6–10]. Лабораторна робота 17. Характеристика опису тестів та завдань для тестування. – 2 год. 1. Опитування та обговорення лекційного матеріалу. 2. Опис процесу тестування компонентів [1, 10]. Завдання для самостійної роботи (6 год.) Опис тестів для тестування програм у сучасних середовищах [1, 9–10]
Читайте також:
|
||||||||
|