МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Як організовувати та ефективно проводити збори, пов’язані з вирішенням проблем· Констатація проблем, що можуть виникати під час зборів · Визначення причин основних проблем, з якими стикаються учасники зборів · Діаграма причин-наслідків (метод Ішикава) · Аналіз причин проблем, що виникають під час зборів · Складання порядку денного · Скликання учасників на збори · Організація матеріально-технічного забезпечення приміщення для зборів · Вибір засобів проведення зборів в залежності від питань порядку денного · Відкриття зборів: „соціалізація” групи учасників і оголошення порядку денного · „Фасилітація” та регулювання зборів з метою активізації учасників · Часткові узагальнення по кожному пункту порядку денного · Заключний висновок зборів · Складання протоколу зборів · Затвердження протоколу зборів · Використання протоколу зборів
Як мотивувати своїх співробітників · Чому менеджер повинен працювати над удосконалення системи мотивації своїх підлеглих? (визначення показників результативності); · Демонстрація існування психологічних факторів у мотивації до роботи (експеримент Елтона Майо на підприємстві «Gеnеral Electric») · Класифікація факторів мотивації за Герцбергом · Ієрархія потреб у відповідності з пірамідою А. Маслоу · Чи знаєте Ви важелі своєї мотивації? · Як ефективно давати завдання своїм співробітникам · Як надавати сенс роботі · Мотивувати за допомогою роботи у складі групи (порівняння інформаційного зібрання та зібрання-дискусії)
Ефективно здійснювати менеджмент своєї команди співробітників · Визначення показників ефективності · Засоби покращення показників · Умови для успішної роботи в складі групи · Методика вирішення проблеми у складі групи · „Ідеальний” трудовий колектив (команда) · Тест „ Яким є ваш досвід менеджера?” · Визначення ролі менеджера у формуванні колективу · Тест „Козирі та пастки Вашої особистості” · Типологія стилів менеджменту · Чи вважаєте Ви себе партісіпативним менеджером ? · Особиста робота у напрямку досягнення прогресу Клієнт у фокусі (Розвиток навичок щодо покращення обслуговування клієнтів) · Сервіс в конкурентних умовах · Турбота про клієнта: сутність стратегії · У чому полягає відмінне обслуговування? · Ланцюжок послуги / прибуток · Управління стосунками з клієнтами · Утримання клієнтів · Як проводити та підтримувати політику обслуговування · Уміння слухати клієнтів · Як враховувати претензії та позитивні відгуки · Збереження цільової орієнтації на інтереси клієнта Читайте також:
|
||||||||
|