Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Система інтелектуальної власності

чає переходу права власності на річ. І навпаки, перехід права на річ
не означає переходу права на об'єкт права інтелектуальної власно-
сті. Слід підкреслити, що особисті немайнові права інтелектуальної
власності, як правило, є чинними безстроково.

Суб'єктами первинного присвоєння об'єктів інтелектуальної
власності є 'їхні автори і творці. Наступні процеси розробки об'єктів
інтелектуальної власності та їхня матеріалізація породжують від-
носини володіння. Однак володіння об'єктом інтелектуальної влас-
ності не може реально проявитися, тому що цей об'єкт ідеальний.
Як тільки нематеріальний об'єкт стає відомим іншому індивіду,
останній одразу стає його власником.

Тому деякі вчені стверджують, що об'єкт інтелектуальної влас-
ності не може бути приватною власністю, оскільки він за своєю
природою носить суспільний характер, а коли його роблять влас-
ністю, то він працює неефективно. Наприклад, виробничі секрети,
«ноу-хау» й інше дозволяють їхньому власнику виграти на ринку,
але не роблять ефективнішим суспільне виробництво, оскільки мо-
нополія, як правило, призводить до стагнації.

Такі об'єкти інтелектуальної власності, як винаходи, промис-
лові зразки та інше найбільш ефективно реалізуються, якщо вони
віднесені до приватної власності. Таким чином, ринкові відносини
переносяться у духовну сферу, де набувають ознак реальних еконо-
мічних відносин. Ці перенесені в інтелектуальну сферу економічні
відносини і є відносинами інтелектуальної власності. Таким чином,
володіння, розпорядження і використання нематеріальних об'єктів
приносить матеріальний дохід, який іноді є більшим, ніж викори-
стання речових об'єктів власності, а система відносин із приводу
присвоєння засобів і результатів інтелектуальної діяльності, вира-
жених і втілених у конкретних об'єктах, становить сутність інте-
лектуальної власності
як економічної категорії.

Право інтелектуальної власності на той чи інший об'єкт твор-
чої діяльності виникає перш за все завдяки його створенню за умо-
ви відповідності чинному законодавству: написання літературного
твору, створення корисної моделі тощо. З метою правової охорони
об'єктів інтелектуальної власності їх створювачам надаються ви-



Тема 1. Система інтелектуальної власності


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  12. А/. Право власності.




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.