Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

альні. Колективним товарним знаком є товарний знак будь-якого
об'єднання підприємств, призначений для ідентифікації однорідних
товарів, що випускаються чи реалізуються підприємствами такого
об'єднання. Індивідуальний товарний знак реєструється на конкрет-
не підприємство (підприємця). Як правило, знак охорони товарного
знака складається з латинської букви К у колі: ® - для зареєстрова-
них товарних знаків і літер; ™ - для знаків, що очікують реєстрації.
Причому на ім'я одного підприємства може бути зареєстровано де-
кілька товарних знаків на різну продукцію й різні види товарів. і
Основними вимогами до знаків для товарів і послугє:

■ новизна - новизна товарного знака розглядається відносно
сфери його використання, тобто переліку товарів, які він охо-
роняє, і часу його дії, тобто терміну дії даного товарного знака;

■ оригінальність - товарний знак має суттєво відрізнятися від
уже зареєстрованих і відомих позначень;

■ охоронопридатність, тобто можливість їхньої офіційної реє-
страції.

Правова охорона надається знаку, який не суперечить публічно- ,
му порядку, принципам гуманності та моралі.

Право власності на знак засвідчується свідоцтвом. Строк дії сві-
доцтва становить 10 років від дати подання заявки до Центрального
органу виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної
власності і продовжується ним за клопотанням власника свідоцтва
кожного разу на 10 років за умови сплати збору.

Обсяг правової охорони, що надається, визначається зображен-
ням знака та переліком товарів і послуг, внесеними до Державного
реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг або Між-
народного реєстру (відповідно до ст. 5 Мадридської угоди про ре-
єстрацію знаків, до якої Україна приєдналася у 1991 р.). Цей обсяг
засвідчується свідоцтвом з наведеними у ньому копією внесеного до
Реєстру зображення знака та переліком товарів і послуг.

В українському законодавстві є достатньо широкий перелік по-
значень, котрі не підлягають реєстрації як знаки для товарів і по-
слуг. Зокрема, до таких належать позначення, які:


Читайте також:

  1. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  4. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  5. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  6. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  7. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  8. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  9. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  10. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
  11. АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності | Тема 3. Об'єкти та суб'єкти права промислової власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.