Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправляння – поступове створення умов, в яких учень виконує певні дії з метою вироблення необхідних і закріплення позитивних форм поведінки.

Громадська думка– колективна вимога.

Педагогічна вимога– педагогічний вплив на свідомість вихованця з метою спонукання його до позитивної діяльності або гальмування його негативних дій і вчинків. Педагогічну вимогу висувають у прямій чи опосередкованій формі.

ІІ. Методи формування суспільної поведінки

Приклад.

Диспут.

Лекція.

Роз’яснення.

І. Методи формування свідомості

Основні категорії педагогіки. Методи навчання, виховання та самовиховання.

 

Основними категоріями педагогіки є виховання, навчан­ня, освіта.

ВИХОВАННЯце цілеспрямований процес формування особистості під впливом педагогіч­ної діяльності.

Виховання завжди має конкретно-історичиий характер, воно виникло у первісному суспільстві і буде існувати зав­жди, як і потреба у пристосуванні підростаючих поколінь до умов суспільного життя.

Основним механізмом виховання є засвоєння та відтво­рення підростаючими поколіннями основних елементів соц­іального досвіду людства.

На кожному етапі історичного розвитку постають специфічний ідеал виховання, його форми і методи. Відомі іде­али "лицарського виховання", "виховання джентльмена", "ко­муністичного виховання", "українського національного виховання"та ін.

На зміст та результати виховання впливають такі фактори як:

- особливості державного устрою;

- культурно-національний контекст;

- система освіти і виховання, що вже склалася;

- загальний стан розвитку суспільства, його потреби, виховні ідеали, настрої, смаки і традиції.

Найбільш складною є виховна робота з молоддю в пер­іоди соціальних і економічних криз, швидких і кардиналь­них змін, коли старші покоління значною мірою втрачають свій авторитет у молоді, а отже їх виховуючий вплив змен­шується, а вічна проблема конфлікту "батьків і дітей" заго­стрюється. Суспільство шукає нові цінності і вже на їх ос­нові реформує систему освіти і виховання.

 

 

ОСНОВНІ ГРУПИ МЕТОДІВ ВИХОВАННЯ:

2. Бесіда(фронтальна або індивідуальна).

 

· пряма (чітко сформульована),

· опосередкована:

- позитивна – пов’язана з виявом позитивного ставлення педагога до вихованця (довір’я, прохання, схвалення);

- нейтральна – ґрунтується на існуючому ставленні вихованця до стимульованої діяльності (порада, натяк, умовна вимога, вимога в ігровій формі);

- негативна – демонструє негативне ставлення педагога до діяльності вихованця, до прояву певних його моральних якостей (осуд, недовіра, погроза).

4. Привчання –вимога до учня виконувати певні дії.

5. Доручення– передбачає вправляння учня в позитивних діях і вчинках. Доручення можуть бути:

· постійні,

· епізодичні.

6. Створення виховуючих ситуацій:

· творчі прийоми (доброта, увага і піклування; вияв уміння і переваги вчителя; активізація прихованих почуттів; пробудження гуманних почуттів; вияв засмучення; зміцнення віри у власні сили; довіра; залучення до цікавої діяльності);

· гальмівні прийоми (паралельна педагогічна дія, наказ, ласкавий докір, натяк, показна байдужість, іронія, вияв обурення, попередження, вибух).


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  4. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. V. Закріплення знань
  7. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  8. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  9. А. Створення власної папки.
  10. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.