Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В разі реконструкції, модернізації виробництв, при розробці нових

технологічних процесів передусім розглядалися питання впливу цих

Робіт на життя і здоров’я працівників. Економічна доцільність не

Повинна йти всупереч охороні праці. Роботодавець несе повну відпо1

Відальність за стан охорони праці на підконтрольних йому об’єктах

Господарювання.

Підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення

Суцільного технічного контролю за станом виробництв,

Технологій та продукції, а також сприяння підприємствам

У створенні безпечних та нешкідливих умов праці.

Контроль за станом охорони праці здійснюється органами держав1

Ного нагляду, трудовими колективами підприємств та організацій,

Професійними спілками та іншими громадськими організаціями,

Функціями яких є не лише з’ясування недоліків, а й діяльність спря1

Мована на запобігання травматизму та професійним захворюванням.

Питання державного нагляду і громадського контролю детально роз1

Глядаються у цьому підручнику.

Комплексне розв’язання завдань охорони праці на основі

Загальнодержавної, галузевих, регіональних програм з цього

питання та з урахуванням інших напрямів економічної і

Соціальної політики, досягнень в галузі науки і техніки та

Охорони довкілля.

Вирішення проблем охорони праці в більшості випадків вимагає

Комплексності. З цією метою в країні кожні п’ять років приймається і

Виконується Національна програма покращання стану безпеки, гігієни

Праці та виробничої санітарії, інші програми, реалізація яких сприяє

Покращанню наглядової, навчально1методичної та контрольної діяль1

Ності у сфері охорони праці; розробці нових методів, систем і засобів

Діагностики устаткування, попередження та локалізації аварій на

Потенційно небезпечних об’єктах; розробці нових технічних засобів

Захисту працюючих від небезпечних та шкідливих виробничих факто1

Рів; створенню нових безпечних технологій тощо.

Соціальний захист працівників, повне відшкодування шкоди

Особам, які потерпіли від нещасних випадків на виробництві

Та професійних захворювань.

Соціальний захист працівників базується на гарантіях охорони

Праці, які визначені Законом «Про охорону праці» і Законом «Про

Загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасних

Випадків на виробництві...». Цим гарантіям присвячена окрема глава

Цього підручника.

Встановлення єдиних вимог з охорони праці для всіх підпри_

Ємств та суб’єктів підприємницької діяльності незалежно

Від форм власності та видів діяльності.


Читайте також:

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ними осіб, якщо інше не передбачено відповідним договором (ст. 2). | Суть цього принципу зрозуміла і обумовлена тим, що фізичні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.