МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. Методи стимулювання навчальної діяльностіІ. Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності 1. Словесні методи: · Пояснення – словесне тлумачення понять, явищ, принципів дій приладів, наочних посібників, слів, термінів; · Розповідь – послідовне розкриття змісту навчального матеріалу; · Лекція– усний виклад великого за обсягом, складного за логічною побудовою навчального матеріалу; · Бесіда– метод навчання, що передбачає запитання-відповіді; · Робота з підручником – організація самостійної роботи учнів з друкованим текстом, що дає їм змогу глибоко осмислити навчальний матеріал, закріпити його, виявити самостійність у навчанні. 2. Наочні методи навчання: · Ілюстрування – оснащення ілюстраціями статистичної наочності, плакатів, карт, рисунків на дошці, картин; · Демонстрування –використання приладів, дослідів, технічних установок; · Самостійне спостереження –безпосереднє сприймання явищ дійсності; 3. Практичні методи навчання: · Вправи –багаторазове повторення певних дій або видів діяльності з метою їх засвоєння, яке спирається на розуміння і супроводжується свідомим контролем і коригуванням; · Лабораторні роботи – вивчення у шкільних умовах явищ за допомогою спеціального обладнання; · Практичні роботи – за характером діяльності учнів близькі до лабораторних робіт; · Графічні роботи – роботи, в яких зорове сприймання поєднане з моторною діяльністю учнів, креслення і схеми, замальовки з натури або змальовування, робота з контурними картами, складання таблиць, графіків, діаграм; · Дослідні роботи – пошукові завдання і проекти, що передбачають індивідуалізацію навчання, розширення обсягу знань. 1. Методи формування пізнавальних інтересів: · Метод навчальної дискусії – суперечка, обговорення будь-якого питання навчального матеріалу; · Метод забезпечення успіху в навчанні – метод, який передбачає допомогу вчителя відстаючому учневі, розвиток у нього інтересу до знань, прагнення закріпити успіх; · Метод пізнавальних ігор – спеціально створена захоплююча розважальна діяльність, яка має неабиякий вплив на засвоєння учнями знань, набуття умінь і навичок; · Метод створення ситуації інтересу в процесі викладання навчального матеріалу – використання цікавих пригод, гумористичних уривків тощо, якими легко привернути увагу слухачів; · Метод створення ситуації новизни навчального матеріалу – передбачає, що у процесі викладання вчитель прагне на кожному уроці окреслити нові знання, якими збагатилися учні, створює таку морально-психологічну атмосферу, в якій вони отримують моральне задоволення від того, що інтелектуально зросли хоча б на йоту; · Метод опори на життєвий досвід – полягає в тому, що у повсякденному житті за межами навчального закладу вихованці щодня спостерігають найрізноманітніші факти, явища, процеси, події, які можуть базуватися на певних закономірностях, з якими вони знайомляться під час вивчення навчальних предметів. 2. Методи стимулювання обов’язку і відповідальності в навчанні: · Пояснення суспільної та особистої значущості учіння; · Висування вимог, дотримання яких означає виконання ними свого обов’язку; · Заохочення до сумлінного виконання ними свого обов’язків; · Оперативний контроль за виконанням вимог і в разі потреби – вказівки на недоліки, зауваження. Читайте також:
|
||||||||
|