Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Якість як економічна категорія

Проблема якості є найважливішим чинником підвищення рівня житія, економічної, соціальноїтаекологічної безпеки. Якість— це комплексне поняття, що характеризує ефективність усіх сторін діяльності: розробку стратегії, організацію надання послуг, маркетинг тощо. Найважливішою складовою всієї системи якості готелю є якість послуг. Усучасній літературі та практиці існують різні трак­тування поняття якості. Міжнародна організація зі стандартизації визначає якість (стандарт ІСО-8402) як сукупність властивостей і характеристик послуг, що надають їм здатність задовольняти обу­мовлені або передбачувані потреби. Цей стандарт увів такі поняття, як «забезпечення якості», «управління якістю», «спіраль якості». Вимоги до якості на міжнародному рівні визначаються стандарта­ми ІСО серії 9000. Перша редакція міжнародних стандартів ІСО серії 9000 вийшла наприкіїщі 1980-х років і ознаменувала вихід міжна­родної стандартизації на якісно новий рі ве н ь.

 


Читайте також:

  1. А категорія
  2. А. КАТЕГОРІЯ СУБСТАНЦІЇ.
  3. Безпека життєдіяльності як категорія
  4. Буття як вихідна категорія філософії
  5. Бюджет як економічна і правова категорія
  6. Бюджет як економічна категорія
  7. Бюджет як економічна категорія
  8. Бюджет як економічна категорія та його складові
  9. Бюджет як економічна категорія.
  10. ВВП за категоріями використання
  11. Взаємозв'язок сукупного попиту та сукупної пропозиції. Макроекономічна рівновага
  12. Взаємозв’язок фінансів з іншими економічними категоріями розподільчого характеру




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття якості послуг | Менеджмент якості готельних послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.