МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||
Види оцінювання та процедура перевіркиОсновними видами оцінювання є тематичне(відповідно до теми конкретної програми, за якою працює вчитель) і підсумкове(наприкінці навчального року). Поточнеоцінювання не є обов'язковим, а доцільним, заохочувальним. Попереднєоцінювання має на меті діагностику рівнів художнього розвитку, з'ясування індивідуальних особливостей учнів. Поточнийконтроль та оцінювання доцільно застосовувати на мікро-етапах процесу опанування змісту тем програми з мистецтва, вони виконують діагностичну та стимулюючу (заохочувальну) функції, сприяють коригуванню художньо-пізнавальної діяльності учнів. Тематичнеоцінювання є основним і спрямовується на перевірку рівнів оволодіння учнями певною системою знань та способів діяльності в межах визначених тем. Підсумковеоцінювання проводиться наприкінці кожного навчального року та після завершення курсу і передбачає перевірку рівнів оволодіння учнями навчальним матеріалом найвищого рівня узагальнення. Самоконтроль та взаємоперевірка, самооцінка та взаємооцінюванняє додатковими засобами стимулювання активності, критичності йсамокритичності учнів, сприяють формуванню у них здатності до рефлексії. Отже, основною одиницею оцінювання є навчальна тема. Принцип тематичності забезпечує послідовність, наступність та систематичністьконтролю навчальних досягнень учнів. Формою тематичної перевірки можуть бути заняття узагальнюючого характеру, наприклад, фронтальне усне опитування, урок-концерт або урок-інсценізація, створення колективних композицій, тематичні виставки дитячих творчих робіт та ін., які дають змогу виявити засвоєння учнями матеріалу як поурочних тем, так і розділу загалом. При поточному оцінювання на уроках художньо-естетичного циклу вар то застосовувати різноманітні форми (колективні, групові, парні, індивіду альні, комбіновані), ігрові методи, засоби, прийоми (ігри-вправи, ігри-імпровізації, кросворди, ребуси, практичні завдання пошукового характеру звукові анкети та анкети-малюнки, комп'ютерні програми тощо). З метою сприяння розвитку творчого потенціалу особистості та врахування художніх інтересів і переваг періодично можна використовувати перевірочні завдання за вибором учнів(зокрема, різнорівневі за cкладністю, технікою виконання, мистецькою специфікою). Форми тематичного й підсумкового оцінювання мають включати перевірку компетенцій інтегрованого типудля з'ясування, рівнів асоціативного мислення учнів, наявності вмінь переносу елементів набутого естетичного досвіду, а саме: мистецькі вікторини, комплексні тести, творчі завдання, що передбачають виявлення ступеня розуміння учнями зв'язків, аналогій між різними видами мистецтв, специфіки їх образних засобів, з одного боку, та естетичної і духовно-світоглядної спорідненості, з другого. Підсумкову оцінку, що виставляється учневі на підставі поточного і тематичного оцінювання, слід розглядати як оцінку, що відбиває кінцевий узагальнений результатроботи учня протягом навчального року, а не середньо-арифметичний бал, виведений суто механічно з попередніх оцінок. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||
|