Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Загальні положення

Комп'ютері

З охорони праці під час роботи на персональному

Інструкція

При травмуванні

При пожежі

При короткому замиканні струму

Дії вчителя:

- знеструмити розподільник-щит;

- звільнити приміщення від учнів;

- повідомити дирекцію школи.

Дії вчителя:

- повідомити по телефону 101;

- звільнити приміщення від учнів та повідомити адміністрацію школи;

- в міру можливостей вжити заходів щодо ліквідації пожежі.

Дії вчителя:

- повідомити медперсонал коледжу;

- при необхідності викликати швидку допомогу за телефоном 103.

 

1.1. До самостійної роботи на персональному комп'ютері допуска-­
ються особи, що пройшли:

- попередній медичний огляд. До безпосередньої роботи з персо-­
нальним комп'ютером допускаються особи, які не мають медичних
протипоказань. Жінки з часу встановлення вагітності і під час годування
дитини груддю до виконання всіх видів робіт, пов'язаних з викорис­-
танням персонального комп'ютера, не допускаються;

- первинний інструктаж на робочому місці і які мають першу
кваліфікаційну групу з електробезпеки.

1.2. Небезпечними і шкідливими виробничими факторами при вико-­
нанні робіт на персональному комп'ютері є:

а) фізичні:

- підвищені рівні електромагнітного випромінювання;

- підвищені рівні рентгенівського випромінювання;

- підвищені рівні ультрафіолетового випромінювання;

- підвищені рівні інфрачервоного випромінювання;

- підвищений рівень статичної електрики;

- підвищена або понижена вологість повітря робочої зони;

- підвищений рівень шуму;

- підвищений або понижений рівень освітленості;

- підвищене значення напруги в електричному колі, замикання якого
може відбутися через тіло людини;

 

 

«

б) хімічні:

- підвищений вміст у повітрі робочої зони двоокису вуглецю, озону,
аміаку, фенолу, формальдегіду і т. д.;

в) психофізіологічні:

- напруга зору;

- напруга уваги;

- інтелектуальні навантаження;

- емоційні навантаження;

- довготривалі статичні навантаження;

- монотонність праці;

- великий обсяг інформації, що опрацьовується за одиницю часу;

- нераціональна організація робочого місця;

1.3. Площа на одне робоче місце з персональним комп'ютером для
дорослих користувачів повинна складати не менше 6 м2, а об'єм - не
менше 20 м3.

1.4. Для підвищення вологості повітря в приміщеннях з персональним
комп'ютером слід застосовувати зволожувачі повітря, які заправляються
щодня дистильованою або кип'яченою питною водою.

 

1.5. Забороняється проводити ремонт персональних комп'ютерів
безпосередньо в робочих, навчальних і дошкільних приміщеннях.

1.6. По відношенню до світлових пройомів робочі місця з персо-­
нальним комп'ютером повинні розташовуватись так, щоб природне
світло падало збоку, переважно зліва.

1.7. Схеми розміщення робочих місць з персональним комп'ютером
повинні враховувати відстані між робочими столами з відеомоніторами
(в напрямку тила поверхні одного відеомонітора та екрану іншого
відеомонітора), які повинні бути не менше 2 м, відстань між боковими
поверхнями відеомоніторів - не менше 1,2 м.

1.8. Екран відеомонітора повинен знаходитись від очей користувача
на оптимальній відстані 600-700 мм, але не ближче 500 мм з урахуван-­
ням розмірів алфавітно-цифрових знаків і символів.

1.10. У приміщеннях з персональним комп'ютером щоденно повинно
проводитись вологе прибирання.

1.11. Приміщення з персональним комп'ютером повинні бути
оснащені аптечкою першої допомоги і вуглекислотними вогнегасниками.

1.12. Висота робочої поверхні стола для дорослих користувачів повин-­
на регулюватись в межах 680-800 мм; при відсутності такої можливості
висота робочої поверхні стола повинна складати 725 мм.

 

 

1.13. Робочий стіл повинен мати простір для ніг висотою не менше
600 мм, шириною не менше 500 мм, глибиною на рівні колін не менше
450 мм і на рівні витягнутих ніг не менше 650 мм.

1.14. Клавіатуру слід розташовувати на поверхні стола на відстані
100-300 мм від краю, повернутого до користувача, або на спеціальній
регульованій по висоті робочої поверхні - приставці.

1.15. Тривалість безперервної роботи з персональним комп'ютером
без регламентованих перерв не повинна перевищувати 2 години.

1.16. Під час регламентованих перерв з метою зниження нервово-
емоційної напруги, втоми зорового аналізатора, ліквідації впливу гі-­
подинамії і гіпокінезії, попередження розвитку втоми доцільно
виконувати комплекси спеціальних фізичних вправ.

1.17. З метою зменшення негативного впливу монотонності доцільно
застосовувати чергування операцій продуманого вводу тексту і тим­
часових даних (зміна змісту робіт), чергування редагування текстів та
вводу даних.

1.20. У випадку виникнення у працюючих з персональним
комп'ютером дискомфорту та інших негативних суб'єктивних відчуттів,
незважаючи на дотримання санітарно-гігієнічних, ергономічних вимог,
режимів праці і відпочинку слід застосовувати індивідуальний підхід в
обмеженні часу, робіт з персональним комп'ютером, корекцію тривалості
перерв для відпочинку або проводити зміну діяльності на іншу, не
пов'язану з використанням персонального комп'ютера.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Білковий обмін: загальні відомості
  3. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  4. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  5. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  6. Визначення положення газорідинних і водо-нафтових контактів
  7. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  8. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  9. Випарні апарати з горизонтальним і похилим положенням нагрівальних камер
  10. Висвітліть положення України в роки першої світової війни.
  11. Вихідні положення до розрахунку вітроенергетичних установок
  12. Власні і загальні іменники як лексико-граматичні розряди за специфікою виявлення категорії числа




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Загальні положення | III. Вимоги безпеки під час виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.