МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення ефективності соціально-педагогічної роботиОрганізація соціально-педагогічної роботи соціального педагога у психологічній службі Журнал щоденного обліку соціально-педагогічної роботи соціального педагога Додаток 14 До листа МОН України Від 27-08.2000 р. №1/9-352 ______________________________ (назва навчального закладу)
Соціальний педагога веде таку документацію: o план роботи на рік; o план роботи на місяць; o план роботи на тиждень; o журнал соціально-педагогічної діагностики; o журнал індивідуальних і групових консультацій; o журнал корекційно-розвивальної і реабілітаційної роботи; o журнал щоденного обліку роботи; статистичні звіти; o соціальний паспорт учнівських колективів (закладу).
ПЛАН роботи соціального педагога ___________________________________ (прізвище, ім'я, по-батькові) ________________________________________________________ (назва навчального закладу) на 20____20____навчальний рік
До плану роботи соціального педагога обов'язково включаються такі заходи: - участь у роботі конференцій, семінарів; - координування різних видів діяльності дітей, підлітків та молоді: обласні конкурси творчості, участь у конкурсних програмах для дітей з особливими потребами; участь у святах дитячо-юнацьких бібліотек; участь у роботі ЦССМ тощо; - захист і охорона прав дітей. Соціальна - педагогічний захист прав дитини і полягає у: o розробці та реалізації соціально-педагогічних проектів і програм; o зборі та нагромадженні інформації про дітей з багатодітних і соціально незахищених родин, ведення спадкових справ, супровід у відновленні документів, тощо.; o забезпеченні захисту прав дітей в умовах школи: оформлення пенсій, одержання ними необхідного навчання і виховання, харчування, дотримання норм поведінки і спілкування та ін.; o контролі за діяльністю посадових осіб школи в аспекті захисту прав дитини; o координації зусилля посадових осіб школи щодо забезпечення захисту прав окремих школярів, груп, посадових осіб школи; o установленні співробітництва з органами соціального захисту, відділами у справах неповнолітніх та інших відомств для координації спільних зусиль в інтересах захисту прав дитини тощо. Діяльність соціального педагога закладу вимагає вивчення і аналізу. Для оцінки соціально-педагогічної діяльності використовують фронтальні, індивідуальні та тематичні перевірки, а також визначають критерії оцінювання. Зокрема психологічна служба Рівненщини (Ю. Мельник, С.Шаргородська, Ж.Серкіс) розробила нормативно-правові, організаційно-методичні, прикладні вимоги до оцінювання діяльності соціального педагога. Була визначена документація соціально-педагогічної діяльності, яка піддається оцінюванню (таблиця 2), розроблені критерії та оцінки діяльності соціального педагога у закладі освіти (таблиця 3). Таблиця 2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|