Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Teacher ________________I.S.Kokovihinа

 

1. READ AND TRANSLATE THE TEXT.

2. RETELL THE TEXT.

The Subjects We Studied at School. My Favourite Subject. (2)

 

We did quite a lot of subjects at school. They were: Mathematics, Physics, Chemistry, History, Geography, Russian, English, Literature and others.

Every teacher asked for equal and adequate attention to his subject and it was not an easy work to do. I knew that all the subjects were important, but still I was always indifferent to exact sciences.

Since my childhood I have been fond of reading. My favourite subjects were Literature and languages.

When I started studying English, the first thing I got interested in, was the different way to express one and the same idea in English and Russian.

I wondered why if an Englishman is upset or gloomy he does not say: "I have a bad mood" like Russians do but says: "I feel blue".

There is an infinite number of such things in any language. I read English books, tried to translate some articles from "Moscow News".

Very often I borrowed English books from our school library. I spend a lot of time studding Grammar and doing exercises.

At our English lessons we read quite a lot, but didn't talk much. So me and my friends decided to speak English among us.

Very often I spoke English with my friends on the way home after classes.

 

 

Questions:

 

1. What subjects did you do?

2. Did you like them all?

3. What was your favourite subject?

4. Have you read any English books?

5. Was studying Grammar difficult for you?

 

 

Vocabulary:

equal - рівний

adequate - достатній

attention - увага

indifferent - байдужий

exact sciences - точні науки

express - виражати

to upset - засмучувати

gloomy - похмурий

infinite - нескінченний

to translate - переводити

to borrow - брати, займати

among - серед, між

 

 

Teacher ________________I.S.Kokovihinа

 

Тема «English as a mean of international communication»

1. ПРОЧИТАЙТЕ ТА ПЕРЕКЛАДІТЬ ТЕКСТ.

2. ПІДГОТУЙТЕСЬ ДО ДЕТАЛЬНОГО ПЕРЕКАЗУ ТЕКСТУ

 


Читайте також:

  1. I. You will hear a text about animal rights. Before listening discuss the words in the box with your fellow students and your teacher
  2. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  3. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  4. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  5. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  6. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  7. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  8. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  9. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  10. Teacher ________________I.S.Kokovihinа
  11. Teacher ________________I.S.Kokovihinа




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Subjects We Do at School. My Favourite Subject. | ENGLISH AS A MEANS OF INTERNATIONAL COMMUNICATION

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.