Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які ж основні завдання курсу?

Чи має значення особистість самого вчителя?

Чим займається педагогіка?

ПЕДАГОГІКА розглядає суспільний процес виховання та освіти підростаючого покоління в цілому, а МЕТОДИКА займається питанням виховання і навчання підростаючого покоління засобами даного (певного) навчального предмету, тобто засобами іноземної мови. МЕТОДИКА - це дидактика в дії. З історії розвитку методики відомо, що методика навчання іноземної мови (ІМ) довгий час вважалася мистецтвом.

Всім відомо, який великий вплив має вчитель, його вміння використовувати свої прийоми до різних аудиторій. Отже, мистецтво вчителя полягає в тому, щоб враховувати конкретні закономірності відображені у відповідний принципах та рекомендаціях, стосовно даних конкретних умов навчання. Цьому мистецтву можна навчитися, бо знання, навички, вміння самого вчителя не стануть надбанням учнів, якщо він не володіє теорією навчання ІМ, в основу якої покладено досягнення науки. Тобто, майбутній вчитель має добре володіти теоретичним курсом "методика навчання ІМ", щоб навчання, яке він здійснюватиме, було ефективним і відповідало сучасним вимогам.

До них відносяться такі:

- показати основні компоненти теорії сучасного навчання ІМ у початковій школі і на цій основі навчити студентів використовувати теоретичні знання дня вирішення практичних завдань;

- ознайомити студентів з сучасними тенденціями в навчанні ІМ як в нашій країні, так і за кордоном;

- розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки, спрямувати студентів на творчий пошук під час практичної діяльності у школі;

- сформувати у студентів під час практичних і лабораторних занять
професійно-методичні вміння, необхідні для плідної роботи в галузі навчання ІМ;

- залучити майбутніх вчителів до опрацюванні спеціальної науково-
методичної літератури, що має стати джерелом постійної роботи над собою з метою підвищення рівня професійної кваліфікації.

Чи можете ви визначити, в чому полягає розвиваюче і виховне значенні предмету "МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ?

Розвиваюче значенні полягає у

а) формуванні вмінь і навичок навчання;

б) застосуванні теоретичних вмінь і навичок на практиці.

Виховне значення предмету "Методика навчання ІМ" у

а)виховані інтересу до педагогічної діяльності та

б) вихованні інтересу до предмету.

Які ж значення має поняття "методика"?

Найчастіше воно вживається у трьох значеннях:

1. "методика" як теоретичний курс, тобто навчальна дисципліна, яку ми з вами починаємо вивчати;

2. "методика" як сукупність форм, методів і прийомів роботи вчителя; це технологія практичної діяльності;

3. "методика" як педагогічна наука, яка має, з одного боку, характеристики, притаманні будь-якій науці (теоретичний фундамент, експериментальну базу, робоче поле для перевірки науково обґрунтованих теорій), а з другого боку – специфічні об'єкти дослідження, що зумовлені ж особливостями самого предмета, так і шляхами оволодіння ним.

Методика як наука тісно пов'язана з концепцією навчального процесу, його основними компонентами.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Аудит, його мета та завдання
  12. Багатокритеріальні завдання оптимального керування




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика навчання іноземних мов та її завдання. Види методики. | Яка ж участь вчителя і учнів у цій діяльності?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.