Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концептуальні засади розвитку вищої освіти

Ф

Система ЕСТS базується на таких основних елементах

Переваги ЕСТS

Ключові поняття

ПЛАН

1. Концептуальні засади розвитку вищої освіти.

2. Фундаменталізація підготовки фахівців з вищою освітою.

3. Індивідуалізація навчальної діяльності.

> Вища освіта

> Освітні рівні

> Освітньо-кваліфікаційні рівні

> Базова вища освіта

> Повна вища освіта

> Бакалавр

> Спеціаліст

> Магістр

> Фундаменталізація вищої освіти

> Індивідуалізація вищої освіти

> Навчальний план

> Програма навчальної дисципліни

> Робоча навчальна програма

> Освітньо-професійна програма

Освітньо-кваліфікаційна характеристика

> Європейська Кредитно-трансферна Система (ЕСТS)

•^ Для вищого навчального закладу:

> сприяє розвитку автономізації та самоуправління;

> відкриває нові можливості для взаємовигідної співпраці з іншими ВНЗ, у т.ч. зарубіжними;

> сприяє розвитку прямих зв 'язків між ВНЗ;

> стимулює підвищення якості навчального процесу;

> підвищує рівень і якість мобільності викладачів та студентів.

■^ Для професорсько-викладацького складу:

> свободу і диверсифіксщію викладання;
г- комунікативність;

> покращує зміст і якість навчальних програм;

> підвищує якість навчального прогресу;
>* підвищує результативність навчання.

■^ Для студентів, аспірантів,докторантів:

> розширює можливості навчання за кордоном;

> дозволяє самостійно формувати програму навчання;

> надає можливість скоротити терміни навчання;

> визнає результати навчання за кордоном;

> гарантує визнання професій, кваліфікацій, дипломів;

> сприяє працевлаштуванню.

Інформації (стосовно навчальних програм і здобутків студентів)
Взаємної угоди (між закладами партнерами і студентом)

Використання

кредитів ЕСТS

(щоб визначити

навчальне навантаження для студентів)

Форми заяви/ навчального контракту
Інформаційного пакета

Перелік оцінок дисциплін

ЕСТS забезпечує прозорість через такі засоби:

4. Кредити ЕСТS, які є числовим еквівалентом оцінки, що призначається розділам курсу, щоб окреслити обсяг навчального навантаження студентів, необхідний для завершення курсу.

5. Інформаційний пакет, який дає письмову інформацію студентам і працівникам про навчальні заклади, факультети, організації і структуру навчання і розділи курсу.

 

5. Перелік оцінокз предметів, який показує здобутки студентів у навчанні у спосіб, який є всебічним і загальнозрозумілим, і може легко передаватися від одного закладу до іншого.

Навчальний контракт,що стосується навчальної програми, яка буде вивчатися, і кредитів ЕСТS, які будуть присвоюватись за успішне її закінчення, є обов'язковим як для місцевого і закор­донного закладів, так і для студентів.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У якому році ініційовано Болонський процес? | Освітньо-кваліфікаційні рівні вищої освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.