МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Концептуальні засади розвитку вищої освітиФ Система ЕСТS базується на таких основних елементах Переваги ЕСТS Ключові поняття ПЛАН 1. Концептуальні засади розвитку вищої освіти. 2. Фундаменталізація підготовки фахівців з вищою освітою. 3. Індивідуалізація навчальної діяльності. > Вища освіта > Освітні рівні > Освітньо-кваліфікаційні рівні > Базова вища освіта > Повна вища освіта > Бакалавр > Спеціаліст > Магістр > Фундаменталізація вищої освіти > Індивідуалізація вищої освіти > Навчальний план > Програма навчальної дисципліни > Робоча навчальна програма > Освітньо-професійна програма Освітньо-кваліфікаційна характеристика > Європейська Кредитно-трансферна Система (ЕСТS) •^ Для вищого навчального закладу: > сприяє розвитку автономізації та самоуправління; > відкриває нові можливості для взаємовигідної співпраці з іншими ВНЗ, у т.ч. зарубіжними; > сприяє розвитку прямих зв 'язків між ВНЗ; > стимулює підвищення якості навчального процесу; > підвищує рівень і якість мобільності викладачів та студентів. ■^ Для професорсько-викладацького складу: > свободу і диверсифіксщію викладання; > покращує зміст і якість навчальних програм; > підвищує якість навчального прогресу; ■^ Для студентів, аспірантів,докторантів: > розширює можливості навчання за кордоном; > дозволяє самостійно формувати програму навчання; > надає можливість скоротити терміни навчання; > визнає результати навчання за кордоном; > гарантує визнання професій, кваліфікацій, дипломів; > сприяє працевлаштуванню.
Використання кредитів ЕСТS (щоб визначити навчальне навантаження для студентів)
Перелік оцінок дисциплін ЕСТS забезпечує прозорість через такі засоби: 4. Кредити ЕСТS, які є числовим еквівалентом оцінки, що призначається розділам курсу, щоб окреслити обсяг навчального навантаження студентів, необхідний для завершення курсу. 5. Інформаційний пакет, який дає письмову інформацію студентам і працівникам про навчальні заклади, факультети, організації і структуру навчання і розділи курсу.
5. Перелік оцінокз предметів, який показує здобутки студентів у навчанні у спосіб, який є всебічним і загальнозрозумілим, і може легко передаватися від одного закладу до іншого. Навчальний контракт,що стосується навчальної програми, яка буде вивчатися, і кредитів ЕСТS, які будуть присвоюватись за успішне її закінчення, є обов'язковим як для місцевого і закордонного закладів, так і для студентів. Читайте також:
|
||||||||||||
|