МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
І вибірковостіC-49 Розподіл змісту освітньо-професійної програми за циклами дисциплін та критеріями нормативності
Структурно-логічна схема викладання дисциплін навчального плану повинна забезпечити: > стандарт якості освіти; > системний підхід до взасмозв'язку викладання дисциплін; > логіку структури викладання дисциплін; > прозорість та доступність інформаїїійпого супроводу технології навчання; > врахування послідовності накопичення знань та інформації при підготовці спеціалістів; > адаптаційні можливості фаху щодо змін зовнішнього середовища, зокрема, на ринку праці. Алгоритм розробки структурнологічної схеми вивчення навчальних дисциплін Вивчення потреб (запити) організацій і підприємств на якість спеціалістів (зовнішнє середовище) c-50 Розробка освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) за спеціальністю «Фінанси», «Облік і аудит» Визначення необхідного переліку навчальних дисциплін _ Встановлення причинно-наслідкових зв 'язків між навчальними дисциплінами _ побудова матриці досягнення _ Встановлення ієрархічної структури вивчення навчальних дисциплін _____________ Ф____________________________ Розподіл навчальних дисциплін за семестрами на основі ієрархічної структури Освітньо-кваліфікаційна характеристика є складовою частиною Державного стандарту освіти і використовується для: > визначення первинних посад випускників вищих навчальних закладів та умов їх використання; > визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної підготовки; > розробки та коригування освітньо-професійної програми з підготовки фахівців; '> розробки засобів діагностики рівня освітньо-професійної підготовки фахівця; ~> визначення змісту навчання як бази для опанування спеціальністю, кваліфікацією; > визначення змісту навчання у системі перепідготовки та >• атестації випускників вищих навчальних закладів та сертифікації фахівців; > укладання договорів або контрактів щодо підготовки фахівців; > професійної орієнтації здобувачів фаху; > визначення критеріїв професійного відбору; > прогнозування потреби у фахівцях при плануванні та підготовці; > обґрунтування переліків спеціалізації; > розподілу та аналізу використання випускників вищих
ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ 1. Структура вищої о світи в Україні. 2. Освітньо-кваліфікаційні і освітньо-науковий рівні вищої освіти. 3. Документи про вищу освіту. 4. Післядипломна освіта та її форми. 5. Переліки напрямів і спеціальностей вищої освіти. 6. Стандарти вищої освіти. 7. Рівні професійної підготовки та кваліфікації. 8. Освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівця. 9. Структурно-логічна схема навчання. 10. Навчальний план підготовки фахівця: структура. 11. Нормативні дисципліни і вибіркові дисципліни. 12. Зв'язок фундаменталізації та індивідуалізації навчальної діяльності.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|