МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВКАЗІВКИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГОЗАВДАННЯ Індивідуальні завдання є різновидом самостійної роботи студентів, які надають можливість студентам вищих навчальних закладів реалізувати творчі та наукові уподобання, набути навиків науково-пошукової та науково-дослідницької роботи. Індивідуальні завдання можуть мати декілька видів: 1) за рівнем інтелектуальної спрямованості індивідуальні завдання можуть мати: теоретичний характер та теоретичний характер з аналітичними завданнями (наприклад, порівняти явища, систематизувати, визначити особливості тощо); 2) за напрямом підготовки студентів індивідуальні завдання можуть бути: теоретичні та практичні (наприклад, скласти проект договору, оформити заявку). Навчальною програмою дисципліни «Господарське законодавство» передбачається виконання індивідуального завдання студентами. Мета виконання індивідуального завдання: напрацювання самостійних творчих навичок з підготовки письмової роботи, яка представляє собою загальний огляд (аналіз) наукових публікацій та розгорнуте і аргументоване викладення власного погляду студента, з можливістю критичного підходу до деяких наукових теоретичних підходів за визначеною темою вивчення. Питання для виконання індивідуального завдання кожен студент групи повинен отримати у викладача протягом перших двох тижнів від початку лекційного курсу навчальної дисципліни. Методика виконання індивідуального завдання передбачає ознайомлення студента з темою, переліком рекомендованої літератури. Опрацьовуючи самостійно матеріал, студенти мають використовувати нормативно-правові акти з врахуванням змін, що, в свою чергу, дасть можоливість уникнути використання норм та положень, що втратили чинність. Форма подання виконаного завдання - паперовий варіант на кафедру філософії та права. Критерії оцінювання:аргументація актуальності запропонованої теми; опрацювання та рівень аналізу наукових (нормативних) джерел; науковий характер розкриття теми; рівень виконання аналітичних завдань; логіка, послідовність та доказовість викладання матеріалу; аргументованість власних думок; оформлення роботи згідно вимог; дотримання строків виконання індивідуального завдання. За виконане індивідуальне завдання студент може отримати від 0 до 20 балів. Термін виконання – не пізніше як за тиждень до початку модульного контролю в семестрі. Робота, надана після закінчення строку, не оцінюється. Читайте також:
|
||||||||
|