МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
«ЗАТВЕРДЖЕНО» на методичній нараді кафедри ортопедичної стоматології завідувач кафедри ____________ доц.Мунтян Л.М. «______»___________2011 р. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ для самостійної роботи студентів При підготовці до практичного заняття
Методичні рекомендації складені відповідно освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, які затверджені Наказом МОН України від 28.07.2003 р. № 239 і експериментально-учбового плану, який розроблений на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) і затвердженою Наказом МОЗ України від 07.12.2009 р. № 929.
Вінниця - 2011 1. Актуальність теми Найпоширенішими протезами, які застосовуються для відновлення зруйнованої коронки зуба, є повні штучні коронки. Штучну коронку використовують для попередження подальшого руйнування тканин зуба та відновлення його анатомічної форми, а також для розташування фіксуючих та опорних елементів. Одним з їх різновидів являється повна металева штампована коронка. На заняттях студент вирішує конкретну пробему: вчитися користуватися показниками для усунення дефектів коронкової частини зуба штампованою коронкою. Ознайомляться з клініко-лабораторними етапами виготовлення штампованої коронки і їх конструктивними особливостями.
2. Конкретні цілі: - Пояснювати покази та протипоказання до застосування повної металевої штампованої коронки; - Знати основні та допоміжні матеріали для виготовлення штампованої коронки; - Препарування зуба під повну металеву штамповану коронку на гіпсовій моделі; - Пояснювати клініко – лабораторні етапи виготовлення повної металевої штампованої коронки; - Провести критичну оцінку даної конструкції.
Базовий рівень підготовки.
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|