МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИУ Римі існували наступні види юридичних осіб: державна, а згодом і імператорська скарбниця, муніципії, різні спілки осіб однієї професії – м’ясників, пекарів, ремісників, могильників, тощо, а також різноманітні релігійні об’єднання. Діяльність юридичної особи припинялась у разі: досягнення поставленої мети; якщо діяльність набувала незаконного характеру; у разі вибуття всіх її членів. Класичні юристи визнавали, що мінімальна кількість, необхідна для функціонування юридичної особи – 3 чоловіки. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОБ’ЄКТА РЕГУЛЮВАННЯ І АВТОМАТИЧНОГО РЕГУЛЯТОРА НА ХАРАКТЕР ПРОЦЕСУ РЕГУЛЮВАННЯ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни “Основи автоматики та автоматизації” для студентів напрямку підготовки 6.050202 “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”
Затверджено на засіданні кафедри “Автоматизація теплових і хімічних процесів” Протокол № 10 від 26.06.2012 р.
Львів Львівська політехніка 2012
Дослідження впливу властивостей об’єкта регулювання і автоматичного регулятора на характер процесу регулювання: Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни “Основи автоматики й автоматизації” для студентів базового напрямку 6.050202 “Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології” / Упор. І. Д. Стасюк . - Львів: Львівська політехніка , 2012. - 15 с.
Упорядник: І. Д. Стасюк , канд. техн. наук , доцент Відповідальний за випуск: Є. П. Пістун , доктор техн. наук, професор Рецензенти: Г. Б. Крих , канд. техн. наук , доцент В. К. Савицький , канд. техн. наук , доцент
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ
Однією з важливих форм вивчення студентами базового напрямку 6.050202 навчальної дисципліни “Основи автоматики та автоматизації” і отримання ними навиків з практичного застосування знань, набутих під час вивчення теоретичного матеріалу, є самостійне виконання розрахунково-графічної роботи (РГР) . Метою виконання РГР з “Основ автоматики та автоматизації” єзакріплення студентами знань теоретичного матеріалу цієї дисципліни та набуття ними умінь і навиків для вирішування завдань, пов’язаних із дослідженням впливу властивостей об’єкта регулювання і автоматичного регулятора на характер перехідного процесу в замкнутій системі автоматичного регулювання та створенням надійних систем автоматичного регулювання, зокрема навиків вибору автоматичного регулятора та його параметрів залежно від властивостей об’єкта регулювання, а також розрахунку показників якості процесу регулювання. Завдання з РГР видає студентові лектор перед початком вивчення другого розділу “Об’єкти регулювання та їх властивості” лекційного курсу навчальної дисципліни “Основи автоматики та автоматизації”. Перелік орієнтовних завдань з РГР поданий у додатку 1, а варіанти цих завдань - у додатку 2. Студент виконує РГР протягом подальшого навчання у п’ятому семестрі, оформляє результати виконаної роботи і зобов’язаний захистити виконану і оформлену РГР до початку останнього модульного контролю з дисципліни “Основи автоматики та автоматизації”. Для забезпечення нормальної роботи системи автоматичного регулювання й отримання бажаного протікання перехідних процесів у ній необхідно вміти грамотно створювати систему автоматичного регулювання на основі знань про властивості об’єкта регулювання та значення його динамічних параметрів, а також на основі знань про значення параметрів об’єкта регулювання і автоматичного регулятора вміти визначати характер та оцінювати показники якості процесу регулювання. Виконання РГР полягає у побудові графіка зміни в часі регульованої величини, викликаної збуренням на об’єкт регулювання, та графіка відповідних змін в часі регулюючої дії, а також у розрахунку деяких показників якості процесу регулювання, наприклад: першої, другої та третьої амплітуд коливань регульованої величини відносно її заданого значення, періоду коливань регульованої величини тощо.
Початковими даними для виконання РГР є задане значення регульованої величини, діапазон зміни навантаження на об’єкт, вид збурення та його значення, а також значення параметрів об’єкта регулювання (коефіцієнта самовирівнювання, часу запізнення, швидкості розгону) і значення параметрів автоматичного регулятора (зони нечутливості, границь пропорційності, швидкості регулювання, діапазону шкали регулятора по регульованій величині). Для виконання отриманого завдання необхідно: 1. На основі заданих початкових даних проаналізувати статичні та динамічні характеристики об’єкта регулювання і автоматичного регулятора; 2. Вибрати інші елементи системи автоматичного регулювання (вимірювальний перетворювач, виконавчий механізм, регулюючий орган) і подати їх характеристики. 3. На основі аналізу основних і допоміжних елементів системи автоматичного регулювання визначити характер процесу регулювання (збіжний, автоколивний, розбіжний). 4. Побудувати графіки перехідних процесів у замкнутій системі автоматичного регулювання у випадку нанесення заданого збурення на об’єкт регулювання. 5. Виконати розрахунок показників якості процесу регулювання. Результати виконаної роботи подати у формі пояснювальної записки.
Читайте також:
|
||||||||
|