Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя

Поміж композиторів, які також звертались до цього вірша М. Лєрмонтова,— Георгій Свиридов.

Георгій Васильович Свиридов (1915— 1998) — російський композитор минулого століття. Він родом з-під Курська, з родини селянина. З дитячих років захоплюючись народними піснями, Свиридов ніколи не залишав поза увагою фольклорні мотиви та образи. Тема Батьківщини пронизує всю його творчість.

Георгій Свиридов зростав у оточенні народних пісень свого краю. Любов до народної пісні композитор проніс крізь усе життя. Головні теми творчості Свиридова — натхненний образ Батьківщини, народу, людини з її багатим, поетичним духовним світом і любов'ю до рідної землі.

Життя композитора було нелегким. Громадянська війна трагічно забрала в чотирирічного хлопчика батька. А потім Велика Вітчизняна війна... Майже всі рукописи талановитого студента Ленінградської консерваторії загинули під час блокади міста. Так невблаганно і жорстоко відбилося на долі майбутнього видатного композитора бурхливе, тривожне XX століття.

Георгій Свиридов складав музику в різноманітних жанрах. Особливо вражає його відчуття краси поетичного слова — більшість творів композитора створені на літературній основі (в основному це вокальні твори). Водночас твори Георгія Свиридова поєднують простоту та ясність думки з новими інтонаціями, майстерним ви-користанням тембрового забарвлення інструментів симфонічного оркестру і народної пісенної творчості. У своїх творах композитор на рівні високої художньої досконалості підкреслює все найкраще та піднесене, що є в людині та природі.

Романси Свиридова — це цілком нові форми втілення поезії в музиці. Проте інтонації вокальної партії в романсі Свиридова — суто російські (як і у вірші Лєрмонтова).

Слухання музики

Учитель. Послухайте романс Г. Свиридова на ті ж вірші та поміркуйте над відповіддю на запитання,

· Що спільного та відмінного можна почути у цих романсах?

Слухання романсу «Гірські верхівки» Г. Свиридова

· Який романс вам сподобався більше і чому?

Вокально-хорова робота

Учитель. Пейзажну замальовку ми також можемо побачити у багатьох сучасних піснях,

· Пригадайте: що таке пейзаж?

Пейзаж — це жанр образотворчого мистецтва, що відтворює образи природи.

Послухайте пісню «Диво-осінь» А. Олєйникової та дайте відповідь на запитання:

· В яких тонах ви би намалювали пейзаж під впливом цієї пісні?

Слухання пісні«Диво-осінь» А. Олєйникової

Розспівування

Розучування пісні «Диво-осінь» А. Олєйникової

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  9. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  10. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  11. Права та обов’язки поручителя і боржника
  12. Проміжний висновок учителя.




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складання асоціативного куща | Підбиття підсумків уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.