Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Слухання музики

Загрузка...

Послухайте «Серенаду» Ф. Шуберта та дайте відповідь на запитання.

· Яке емоційне наповнення має ця серенада?

Слухання «Серенади» Ф. Шуберта

· Звучання якого інструмента в серенаді імітує фортепіанний супровід? Чому?

Вокально-хорова робота. Розспівування

Продовження розучування пісні«Диво-осінь» А. Олєйникової

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку

Учитель. Способи вираження життєвого змісту в музичних образах є різноманітними. У різні епохи композитори зверталися до жанру серенади. Вона є популярною і нині.

Бліц опитування

· Що таке серенада?

· Хто може виконувати серенади?

· Які засоби музичної виразності створюють особливий настрій цієї музики?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Знайти відомі серенади, що були присвячені коханим.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Диво-осінь» А. Олєйникової).

 

УРОК № 5 РОМАНС ТА ЙОГО РІЗНОВИДИ (БАЛАДА)

Мета уроку :

Навчальна: ознайомити учнів із твором, що належить до стилю музичного романтизму — баладою Ф. Шуберта «Лісовий цар»; сформувати в учнів загальне уявлення про стиль музичного романтизму; закріпити розуміння учнями понять музичний стиль, балада;

Розвивальна: розвивати вміння характеризувати особливості музичних образів у їх інтонаційному становленні та розвитку як відображення життєвих явищ; розвивати навички втілення емоційно-образного змісту музичного твору у процесі його виконання;

Виховна: формувати вдумливе ставлення до музичного мистецтва, виховувати естетичний смак. 

Музичний матеріал: балада «Лісовий цар» Ф. Шуберта, «Балада про солдата» В. Соловйова-Седого. Літературний матеріал: балада «Лісовий цар» В. Жуковського. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети Ф. Шуберта, В. Соловйова-Седого; репродукція картини М. Швінда «Шубертіада у Й. Шпауна».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Балада про солдата» В. Соловйова-Седого).



Интернет реклама УБС

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сприйняття творів мистецтва | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.