Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Слухання музики

Учитель. Висоцький написав понад 600 пісень, зокрема пісні до музичної казки Л. Керролла «Аліса в Країні див». Послухайте дві пісні — «Пісню про загублений час» та «Пісню про добро та зло» та дайте відповідь на запитання, т Над чим примушують замислитися ці пісні?

Слухання «Пісні про загублений час» та «Пісні про добро та зло» В. Висоцького

Розповідь учителя

Із далекого минулого дійшла до нас прекрасна загадкова мелодія, відома нам як пісня «Місто золоте». Остаточно не з'ясовано, хто є автором музики та слів цієї пісні, але завдяки Борису Гребенщикову та групі «Акваріум» ми маємо змогу послухати та отримати насолоду від цієї пісні — пісні про мрію, про ніжність та кохання. Її лірична мелодія звучить проникливо та розкриває нам вічну істину: «Кто любит — тот любим, Кто светел — тот и свят».

Слухання музики

Слухання пісні «Місто золоте» Б. Гребенщикова

Розповідь учителя

Рух авторської пісні подарував нам масу талантів, що досягли вершин, недосяжних для їх послідовників. Яскравим прикладом подібного дарування став Булат Шалвович Окуджава (1924—1997).

«Музика зміцнює дію поезії. Поезія під акомпанемент стала противагою розважальній естрадній пісні, бездуховному мистецтву, імітації почуттів. Вона писалася думаючими людьми для думаючих людей. Хто з фанатичних прихильників нинішніх естрадних кумирів вникає в сенс тих слів, що вони співають? Авторська пісня — це серйозні роздуми про життя людини, можливо, трагічні, можливо, гострі. Адже авторська пісня народилася якраз із цих трагічних роздумів, з гострих сюжетів, з клокотання душі»,— так писав у своїх роздумах Б. Окуджава, якого поряд із Володимиром Висоцьким та Юрієм Візбором вважають засновником бардівської пісні. Вони піднесли авторську пісню на високий рівень: це стосується як текстів їхніх пісень — досконалої поезії, так і мелодій та дивовижно щирого й проникливого виконання.

Вокально-хорова робота

Учитель. У піснях Булата Окуджави відкриваються прості істини. Про що ці пісні? Про кохання, віру, дружбу, братерство, вірність, милосердя. А разом з тим якщо уважно вслухатися в його пісні, то можна почути і тривогу, і біль...

Послухайте пісню «Музикант» Б. Окуджави і дайте відповідь на запитання,

· Який музикант оспівується у цій пісні?

Слухання пісні «Музикант» Б. Окуджави

· Чи може, на вашу думку, музикант «соорудить из души костёр»?

Розспівування

Розучування фрагмента пісні «Музикант» Б. Окуджави

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 980

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Підбиття підсумків уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.