Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя

— З давніх-давен музика та спів були тісно пов'язані з трудовою діяльністю людини, її побутом та відпочинком. Музика — це частина самого життя, могутній засіб спілкування між людьми. Вона з величезною художньою силою відтворює те, чим щоденно живуть люди, тому джерелом музики є саме життя. Музика розповідає про людину або багатьох людей, виражає їхні почуття, думки, характери, здатна з величезною силою впливати на людину, породжувати в неї певні почуття і думки, формувати її ставлення до інших людей, до навколишнього світу. Вона здатна змінювати характер, зміцнювати силу волі, пробуджувати сміливість, виховувати гуманність, доброту.

Музика не має кордонів. Про які ж почуття розповість нам музика французького шансоньє, композитора, актора та режисера Жака Бреля?

Шансон (від фр.— пісня) — назва різновидів французької пісні ліричного змісту, народної чи естрадної. Виконавців шансону, які нерідко є також авторами текстів і музики, називають шансоньє.

За походженням бельгієць, Жак Брель народився у Брюсселі, з дитинства захоплювався співом і в ранні роки почав писати пісні. Спочатку працював на паперовій фабриці свого батька, але мріяв стати співаком. Тому через деякий час він покинув рідне місто і вирушив до Парижа.

Його м'який, глибокий голос щиро і натхненно передавав усі відтінки людських почуттів. Справжня популярність прийшла до співака, коли він почав виконувати власні пісні. Найкращі з них — «Амстердам», «Не покидай мене», «Коли одна лише любов». Його пісні співали і співають багато популярних виконавців.

Пісня «Вальс» присвячена прекрасному і вічно молодому танцю. Спочатку мелодія ллється плавно, викликаючи в нас мрійливість, але раптово переривається, і після невеликої паузи нас захоплює новий вальс, бурхливий, радісний, святковий.

У ній співається про те, що вальс можна танцювати на два па, можна на чотири, десять, п'ятнадцять, двадцять, сто! От тоді вже зовсім добре! Тоді кружляє весь Париж!

Починається твір звучанням в естрадному оркестрі, що імітує шарманку. Далі починає свій «Вальс» Жак Брель, спочатку дуже просто, ніби наголошуючи, що він співак вулиць, а потім — музика лунає з невгамовною життєвою енергією, пристрастю, пустотливістю. Пісня виконується французькою мовою.

Слухання музики

Учитель. Послухайте цю пісню і дайте відповідь на запитання.

· Які почуття автора і виконавця передані у цій пісні?


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  9. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  10. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  11. Права та обов’язки поручителя і боржника
  12. Проміжний висновок учителя.




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УРОК № 8 СУЧАСНІ ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЖАНРИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ» | Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.