Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс»

Загрузка...

· Визначте характер кожної частини пісні окремо,

· Яку роль у створенні музичного образу відіграють динаміка та темп?

Сприйняття творів мистецтва

· Погляньте на репродукцію картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт». Зверніть увагу на кольорову палітру картини,

· Які почуття та настрій передав художник, як відобразив святкову атмосферу балу?

· Порівняйте емоційні колорити картини Ренуара і пісні Жака Бреля.

Виконання тестів за темою «Жанри камерно-вокальної музики» Варіант № 1

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Українську народну пісню «Од Києва до Лубен» слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, весело.

2. Позначте правильне твердження: «Гаудеамус» — це:

а) гімн; б) колискова; в) весільна пісня.

3. Балада Ф. Шуберта називається:

а) «Зимова пісня»; б) «Лісовий цар»; в) «Гірські верхівки».

4. Позначте твір А. Олєйнікової, який розучували на уроках музичного мистецтва:

а) «Диво-осінь»;

б) «Диво-літо»;

в) «Осіннє диво».

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

5. Гімн — це...

6. Серенада — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)



Интернет реклама УБС

7. Що вам відомо про романс?

8. Які особливості жанру авторської пісні?

Варіант № 2

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Пісню «Хвостики-метелики» Н. Май слід виконувати:

а) урочисто;

б) суворо;

в) легко, наспівно.

2. Романс Г. Свиридова називається:

а) «Вершини гір»;

б) «Червона рута»;

в) «Гірські верхівки».

3. Позначте пісню Б. Окуджави, яку розучували на уроках музичного мистецтва:

а) «Музикант»;

б) «Місто золоте»;

в) «Пісня про добро та зло».

4. Камерна музика — це твір для:

а) невеликого складу виконавців;

б) виконання у камерах;

в) симфонічного оркестру.

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

5. Романс — це...

6. Балада — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)



Интернет реклама УБС

7. Що вам відомо про гімн?

8. Які особливості жанру естрадної пісні?

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

□ «Виявляється, що...»;

□ «Сьогодні я дізнався...»;

□ «Найцікавіше — це те, що...»;

□ «Мені сьогодні вдалося...»;

□ «Для мене виявилося складним...».

Учні виходять із класу під музичний супровід («Червона рута» В. Івасюка).

Тема 2. Жанри хорової музики


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Виконання пісні «Зелене слоненя» вірші О.Вратарьова, муз. І.Кириліної
  3. Виконання пісні «Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського
  4. Власне обрядові пісні
  5. Історичної пісні
  6. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ
  7. Ліричні пісні
  8. Народні думи та історичні пісні про події національно-визвольної війни в Україні.
  9. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  10. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  11. Розучування пісні «На долині туман» Б. Буєвського
  12. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | УРОК № 9 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (КОНЦЕРТ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.