Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

УРОК № 9 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (КОНЦЕРТ)

Загрузка...

Мета уроку:

Навчальна: на прикладі хорового концерту Д. Бортнянського акцентувати увагу учнів на глибині змісту та красі української духовної музики; закріпити розуміння учнями понять літургія, меса, хоровий концерт, капела, капельмейстер;

Розвивальна: розвивати образно-асоціативне мислення учнів;

Виховна: прищеплювати учням естетичні почуття, любов до кращих надбань українського духовного мистецтва.

Музичний матеріал: Хоровий концерт № 15 Д. Бортнянського, «Веселкова» 0.Янушкевич.

Наочні посібники: портрети Д. Бортнянського, О. Янушкевич; репродукція ікони «Терновий вінець Христа».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (О. Янушкевич «Веселкова»),

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. До музики ми звертаємось за наснагою, розрадою, втіхою. У ній ми знаходимо відображення всього багатства почуттів людини, вона становить одну з найважливіших складових нашого духовного світу. Саме про таку музику в нас сьогодні й піде мова.

Актуалізація опорних знань

Ділова гра «Світська розмова»

Методичний коментар. Тема гри — «Жанри камерно-вокальної музики».

Учні грають роль представників світського товариства, які намагаються вразити один одного відомою їм інформацією з теми «Жанри камерно-вокальної музики». Розмова може починатися словами: «Вельмишановний, а чи знаєте ви, що...»

Під час розмови обговорюються поняття камерно-вокальний жанр, пісня, гімн, авторська пісня, естрадна пісня, серенада, балада.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  2. Віртуозний музикант
  3. Вокально-хорова робота
  4. Вокально-хорова робота
  5. Вокально-хорова робота
  6. Вокально-хорова робота
  7. Вокально-хорова робота
  8. Добро як найвища духовна цінність
  9. Духовна сфера суспільства.
  10. ЗАРУБІЖНА МУЗИКА XIX СТОЛІТТЯ .
  11. Інструментальна музика
  12. Інструментальна музика

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс» | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.