Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

УРОК № 15 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (МЮЗИКЛ)

Загрузка...

Мета уроку :

Навчальна: з метою глибшого сприйняття життєвих явищ розкрити перед учнями світ дитячих образів у творах різних жанрів та композиторів; розкрити поняття саундтрек; зосередити увагу учнів на кінофільмах, у яких музика є дійовою особою або допомагає яскравіше розкрити зміст та образи героїв;

Розвивальна: розвивати здатність виявляти головну думку в сюжетах музичних кінофільмів;

Виховна: прищеплювати учням естетичний смак.

Музичний матеріал: «До-ре-мі» з кінофільму «Звуки музики» Р. Ч. Роджерса, «Пісня про дітей» І. Єфремова з кінофільму «Пітер Пен», музика Г. Гладкова до мультфільму «Бременські музиканти», «Крилаті каруселі» Є. Крилатова.

Наочні посібники: таблиця; портрети Р. Ч. Роджерса, І. Єфремова, Г. Гладкова, Є. Крилатова; фрагмент кінофільму «Звуки музики».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («До-ре-мі» з кінофільму «Звуки музики» Р. Ч. Роджерса).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Наймолодшим із мистецтв є кінематограф, значне місце в якому сьогодні по праву належить музиці. Ще до винайдення звукового кінематографа фільми супроводжувалися звучанням музики у виконанні піаніста. Із появою перших німих кінофільмів будь-який беззвучний рух на екрані викликав подив чи навіть острах: адже в природі кожен рух породжує звук. От і виникла потреба в музичному супроводі кінострічок. Із винайденням звукового кіно це мистецтво стало одним із найулюбленіших. Саме музика часто розкриває внутрішній, глибинний сенс екранної дії. Про те, як це відбувається, ми дізнаємось сьогодні на уроці.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. Аналітичні жанри
  2. ВИДИ І ЖАНРИ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ
  3. Види і жанри публічного мовлення.
  4. Види та жанри живопису
  5. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  6. Жанри лірики трубадурів
  7. Жанри мультимедіа продукту
  8. Жанри образотворчого мистецтва
  9. Жанри публічних виступів
  10. Жанри публічного виступу
  11. ЖАНРИ ШУМЕРСЬКОЇ ЛІРИКИ.
  12. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.