Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Розповідь учителя

— Напевно, не знайдеться на теренах колишнього СРСР людини, яка не бачила б мультфільм за мотивами відомої казки братів Грімм. І сьогодні цей мальований мюзикл із задоволенням дивляться всі маленькі мешканці нашої країни.

Ця історія настільки приваблива для людей мистецтва, що в деяких містах (Бремені, Німеччина; Ризі, Латвія) встановлено пам'ятники героям казки братів Грімм. А чудовий мультфільм і його герої надихнули скульпторів на створення пам'ятників цим героям на вулицях Хабаровська (Росія).

Мюзикли доволі часто екранізують. Іноді композитори одразу пишуть їх для кіно. Прикладом такого мюзиклу є мультфільм «Бременські музиканти».

«Бременські музиканти» мають чарівну привабливість. Мультфільм просочений романтикою, гумором, піснями і танцями, що не старіють із плином часу. Дивитися цей мультфільм — одне задоволення, підспівувати улюбленим пісням на музику Геннадія Гладкова і вірші Юрія Ентіна та Василя Ліванова — просто насолода.

Слухання музики

Учитель. Послухайте фрагменти з мультфільму «Бременські музиканти» та дайте відповідь на запитання:

· Як композитор за допомогою музичних засобів передав образи мандрівних музикантів?

Слухання фрагментів з мультфільму «Бременські музиканти»

· Яке значення музика має в житті людини?

Розповідь учителя

— Для музичного супроводу кожного кінофільму чи мультфільму створюється музика, яку пише один або кілька авторів. Потім цю музику виконує оркестр або соліст-інструменталіст, хор або окремий співак.

Музичний супровід будь-якого матеріалу (наприклад, фільму, мюзиклу, аніме, телепередачі, комп'ютерної гри) називається саунд- треком (звуковою доріжкою).

Вокально-хорова робота

Учитель. До багатьох фільмів створено чудову музику та пісні, які продовжують своє життя поза фільмами. До таких творів належить і пісня «Крилаті каруселі» Є. Крилатова з кінофільму «Пригоди Електроніка».

Розспівування

Розучування пісні «Крилаті каруселі» Є. Крилатова

Опрацювання всіх куплетів пісні. Виконання пісні у характері, дотримуючись правил звукоутворення



Интернет реклама УБС

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА . Підбиття підсумків уроку

Учитель. Сьогодні ми продовжили знайомство із жанром мюзиклу, більше дізналися про його особливості.

Бліц опитування

· Чи може існувати кіномистецтво без музики і літератури?

· Як з'явилася музика в кіно?

· Музика до якого фільму вам сподобалася найбільше і чому?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Пригадати переглянуті фільми про музикантів і композиторів. Повторити матеріал І семестру.


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  9. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  10. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  11. Права та обов’язки поручителя і боржника
  12. Проміжний висновок учителя.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Учні виходять із класу під музичний супровід («Крилаті каруселі» Є. Крилатова).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.