Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Розповідь учителя

Загрузка...

— Український композитор Віктор Степанович Косенко (1896—1938), продовжуючи традицію вітчизняної школи, теж написав сюїту «11 етюдів у формі старовинних танців» у яскравій національній манері. Це сюїта для фортепіано, що містить 11 різних за характером і настроєм п'єс, яскраво контрастна за жанрами, проте об'єднана єдиним ліричним, чутливим стилем композитора. Вона належить до вершинних здобутків фортепіанної спадщини В. Косенка. Сам задум твору полягає в прагненні автора відродити до життя старовинну сюїту придворних танців різних народів. Проте він не вдається до прямого цитування народних мелодій, а створює свої власні теми, просякнуті глибинним духом українського фольклору. Окремі етюди близькі до запальних танців, в інших переважають м'які, ніжні інтонації. Тут є і алеманда, і ґавот, і менует, і сарабанда. Особливо ефектною є остання п'єса. Хоча в її основі лежить пасакалія, жанр іспанської музики XVII сторіччя, вона позначена національно характерними рисами старовинних українських епічних дум. Разом із тим невипадково назва циклу містить слово «етюд». «Косенко поставив перед собою також завдання педагогічного плану. Про це свідчить велика кількість різноманітних прийомів і засобів, спрямованих на розвиток виконавської майстерності»,— так музичні критики оцінили створену В. Косенком сюїту. Педагогічний хист автора проявився в цьому творі у віртуозній спрямованості окремих п'єс.

Слухання музики

Учитель. Послухайте останню частину сюїти та дайте відповідь на запитання,

· Чим різняться етюди В. Косенка та Ф. Ліста?

Слухання 11-го етюду з сюїти «11 етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка

Вокально-хорова робота

Розспівування

Повторення пісні «Мамині руки» О. Антоняка

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. Для того щоб стати справжнім майстром, людина має багато працювати та оволодівати різними технічними прийомами. Саме так відбувається і в музиці. Але іноді нудні тренувальні вправи перетворюються на блискучі образні концертні твори, і під пальцями справжнього віртуоза звуки оживають та створюють художні образи.



Интернет реклама УБС

Як писав Ф. Ліст, «фортепіано містить обсяг цілого оркестру, і десяти пальців людини достатньо для відтворення гармоній, які звучать за допомогою об'єднання сотень музикантів».

Бліцопитування

· Як ви зрозуміли, що таке етюд?

· Для чого існує цей жанр?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Знайти та проаналізувати етюди художників-живописців.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Мамині руки» О. Антоняка).

 

 


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  9. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  10. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  11. Права та обов’язки поручителя і боржника
  12. Проміжний висновок учителя.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | УРОК № 23 СОНАТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.