Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Слухання музики

Загрузка...

Слухання фрагментів «Українськоїсюїти» М. Лисенка

Вокально-хорова робота

Розспівування

Продовження роботи над піснею «Веселка» Н. Май

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. Кожна епоха народжує нові танці. «Тільки мелодія робить музику вічною»,— сказав відомий український композитор В. Сильвестров. І, здається, ми сьогодні в цьому переконались: саме мелодії український народних пісень об'єднали старовинні танці давніх епох, а творчість композитора — і нас з вами, слухачів.

Бліцопитування

· Які старовинні танці було покладено в основу «Української сюїті» М. Лисенка?

· Мелодії яких пісень ми почули в різних частинах цієї сюїті?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть невеличку добірку із творів різних видів мистецтва, присвячених темі «Танець».

Учні виходять із класу під музичний супровід («Веселка» Н. Май).

УРОК № 27 ПЕРЕВІР СЕБЕ!

Мета уроку :

Навчальна:попередньо узагальнити опанування учнями матеріалу теми «Жанри камерно-інструментальної музики»; поглибити знання учнів на основі варіативного матеріалу навчальної програми;

Розвивальна:розвивати вміння учнів знаходити причинно-наслідкові зв'язки, творчі якості особистості;

Виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату, прищеплювати вміння злагоджено працювати в команді, зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.

Музичний матеріал: твори, які слухали впродовж першої частини семестру, та пісні, які вивчали впродовж першої частини семестру.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; тестові завдання; картки для ділової гри «Музичний аукціон».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь та навичок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»),

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)



Интернет реклама УБС

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні у нас підсумковий урок, на якому ви виконуватимете тестові завдання та пограєте в ділову гру «Музичний аукціон».

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Виконання тестів за темою «Жанри камерно-інструментальної музики»


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Варіант № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.