МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розучування пісні «На долині туман» Б. БуєвськогоРобота над літературним та музичним текстом пісні (образно-художнім змістом, виразним виконанням) Учитель. Мелодійний, веселий, жартівливий концерт ми можемо почути у виконанні маленького скрипаля — цвіркуна. Саме про такого музиканта йдеться у пісні В. Поповича «Скрипалик- цвіркунець». Послухайте її та дайте відповідь на запитання. · Чому всім так подобаються мелодії чарівного музиканта? Розучування пісні «Скрипалик- цвіркунець» В. Поповича Робота над літературним та музичним текстом пісні (образно-художнім змістом, виразним виконанням) ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Учитель.Завдяки Едвардові Ґріґу наприкінці XIX століття увесь світ дізнався про Норвегію, сувору красу її природи, поезію її мистецтва. Саме у творчості цього норвезького композитора можна відчути всю глибину народної душі, її благородні думки, любов до рідної землі. Спробуйте вголос вимовити, «посмакуйте» ці чудові, незвично звучні слова: фіорд... троль... Сольвейґ... І якщо за цими словами у вашій уяві виникнуть то вишукані та ніжні, то сильні та владні мелодії Едварда Ґріґа — це означає, що й вашого серця торкнулася любов видатного норвезького композитора до своєї батьківщини. Експрес-тестування Каденція — це віртуозна імпровізація: а) оркестру; б) соло (яка звучить перед завершенням твору чи його частини); в) певної групи інструментів оркестру. Інтерактивна вправа «Мікрофон» Продовжте речення: · «Виявляється, що...»; · «Сьогодні я дізнався...»; · «Навіть не очікував, що...»; · «Найцікавіше — це те, що...». ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Слухати музику за власним вибором. Учні виходять із класу під музичний супровід (Концерт для фортепіано з оркестром Е. Ґріґа). УРОК № 32 ФАНТАЗІЯ Мета уроку: Навчальна: ознайомлювати учнів з особливостями інструментальної музики, поняттям фантазія; зосередити увагу учнів на виражальних особливостях цього жанру; Розвивальна: розвивати естетичний смак учнів, вокально-хорові навички, слухацьку культуру, уміння аналізувати музичні твори та порівнювати їх з іншими видами мистецтва; Виховна: прищеплювати учням шанобливе ставлення до класичної музики, зацікавленість творами музичного мистецтва. Музичний матеріал: «Фантазія» В. А. Моцарта, «Скрипалик-цвіркунець» В. Поповича. Літературний матеріал: оповідання «Старий кухар» К. Паустовського. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрет В. А. Моцарта; таблиця «Ха-рактеристики музики». Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. Читайте також:
|
||||||||
|