Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






УРОК № 33 ЖАНРИ ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ

Мета уроку :

Навчальна: учити школярів визначати характерні ознаки музичних жанрів, їх особливості та поєднання, інтерпретувати музичні твори, усвідомлюючи єдність змісту і форми, висловлювати оцінювальні судження щодо музики різних жанрів;

Розвивальна: розвивати естетичне ставлення до музичної діяльності, вокально-хорові навички;

Виховна: прищеплювати учням толерантність, зацікавленість творами світової музичної спадщини.

Музичний матеріал: українська народна пісня «Журавель», IV частина Другої симфонії П. Чайковського, «Вальс-фантазія» М. Глінки.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети П. Чайковського, М. Глінки; іграшковий або дитячий музичний інструмент для ділової гри «Ланцюжок».

Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Вальс-фантазія» М. Глінки).

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент . Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Іноді в музиці відбувається взаємопроникнення жанрів: танець перетворюється на веселу пісню, етюд, який призначений для удосконалення техніки музиканта, стає картиною, а пісня перетворюється на концерт. Саме з такою музикою, де зустрічаються різні жанри, ми сьогодні познайомимося.

Актуалізація опорних знань

Ділова гра «Ланцюжок»

Методичний коментар. Тема ділової гри — «Жанри симфонічної музики».

Учням пропонується повторити основні терміни й поняття, які було засвоєно на попередніх уроках і буде застосовано на поточному.

У пригоді вчителеві стануть іграшковий або дитячий музичний інструмент.

Ведучий (учитель) називає певне поняття і передає іграшку пер-шому учаснику, той відповідає і передає другому учаснику, ставлячи нове запитання. Другий учасник, у свою чергу, ставить запитання наступному учасникові гри, і в такий спосіб гра триває. Доцільно обрати «рятівників» з-поміж учнів із високим рівнем навчальних досягнень, до яких у разі необхідності можна звернутися по допомогу, передаючи їм іграшку зі словами «Допоможіть, будь ласка».

Ключові поняття: симфонія, симфонічний оркестр, музичні ін-струменти, диригент, народна пісня.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. Аналітичні жанри
  2. ВИДИ І ЖАНРИ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ
  3. Види і жанри публічного мовлення.
  4. Види та жанри живопису
  5. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  6. Жанри лірики трубадурів
  7. Жанри мультимедіа продукту
  8. Жанри образотворчого мистецтва
  9. Жанри публічних виступів
  10. Жанри публічного виступу
  11. ЖАНРИ ШУМЕРСЬКОЇ ЛІРИКИ.
  12. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.