МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація деталей і їх дефекти.По місцеположенню в деталях машин дефекти можна підрозділити на: локальні (тріщини, ризики, неметалічні включення і т. п.); розташовані в обмежених зонах (зовнішні, внутрішні); розподілені у всьому об'ємі деталі або по всієї неї поверхні (якість механічної обробки, хімічний склад та ін.). Зовнішнім оглядом виявляють видимі пошкодження і зміни первинної форми деталі: тріщини, пробоїни, облом, вифарбовування, раковини, задири, забоїни, подряпини, вигорання поверхні, кольори мінливості, помітні візуально погнутості, викривлення, зірвані різьблення. Випробуванням вручну визначають придатність різьблення, загортаючи і відкручуючи болт або гайку; заїдання тіл кочення в підшипниках кочення, провертаючи внутрішнє або зовнішнє кільце підшипника; вільність переміщення деталей рухомих з'єднань. 5.2.1 Кріпильні вироби.Оглядом перевіряють наявність дефектів поверхонь, стан різьблення, наявність вигину стрижнів. За наявності вм'ятин, забоїн, вифарбовування, зриві більше двох ниток різьблення, вигині стержнів і помітному зносі кріпильні деталі бракують. 5.2.3 Блоки.Основними дефектами блоку є: а) знос струмка; б) знос отвору блоків під підшипники; у) тріщини і облом реборд. Допускаються без ремонту відхилення від профілю струмка у блоків діаметром до 300 мм не більше ніж на 2 мм, у блоків діаметром понад 300 мм - не більше 3 мм. 5.2.4 Ходові колеса. Основними дефектами ходових коліс є: а) тріщини; б) знос поверхні катання; у) знос реборд по товщині; г) знос отвору під підшипники. Допустимий без ремонту знос поверхні катання допускається не більше 2 % діаметру обода. При цьому не допускається різниця діаметрів коліс, зв'язаних між собою кінематично більше 0,5 % від діаметру поверхні катання. 5.2.5 Корпуси підшипників.Для корпусів підшипників характерні наступні дефекти: а) тріщини; б) знос отвору під підшипники. Корпуси підшипників по отвору при дефектації вважаються годними, якщо унаслідок зносу отвору зазор в сполученні з підшипником збільшиться не більше ніж в 1,5 разу від максимально можливого при виготовленні. 5.2.6 Напівмуфти.Основними дефектами є: а) тріщини; б) знос отвору під вал. Напівмуфти з тріщинами будь-якого характеру і розташування підлягають бракуванню. Напівмуфти вважаються годними, якщо унаслідок зносу отвору зазор в сполученні збільшиться не більше ніж в 1.5 разу від максимального можливого при виготовленні. 5.2.7 Вали і шестерні валу. Основними дефектами валів та валів-шестерен є: а) тріщини; б) скручування; у) прогинання; г) знос шийки під підшипники; д) знос поверхні валу під деталь, що сполучається; е) знос шліців по ширині; ж) знос зубів по товщині; з) вифарбовування робочої поверхні зубів. 5.2.8 Шліцьові вали. Візуально перевіряють якість зовнішнього вигляду поверхонь валів. На робочих поверхнях валів не допускаються тріщини, забоїни, вм'ятини, заходи, розшарування металу. Вали з тріщинами підлягають бракуванню. Скручені вали не ремонтуються і підлягають бракуванню. Допустиме прогинання для валів з частотою обертання більше 500 мін-1 до 0,1 мм на 1 м довжини, але не більше 0,2 мм на всю довжину валу. Для валів з частотою обертання менше 500 мін-1 допускається прогинання до 0,15 мм на 1 м довжини, але не більше 0,3 мм на всю довжину валу. 5.2.9 Осі. Основними дефектами осей є: а) тріщини; б) вигини, прогинання; у) знос шийок під підшипник; г) знос шийки під деталь, що сполучається. Осі з тріщинами підлягають бракуванню. Допускається вигин (прогинання) осей не більше 0,15 мм на 1 м довжини, але не більше 0,3 мм на всю довжину осі. 5.2.10 Пальці.Основним дефектом пальців є знос їх поверхні під деталі, що сполучаються. При зносі, що перевищує допустимий, пальці необхідно ремонтувати наплавленням. 5.2.11 Крюки.Основними дефектами крюків є: а) тріщини і надриви на поверхні; б) знос зіву; у) пошкодження різьблення на хвостовику під гайку; г) вигин тіла крюка (відгортання). Тріщини і надриви на поверхні крюка ремонту не підлягають, крюк бракується. Допустимий знос зіву крюка 10 % від висоти його перетину. Допустимий відгин зіву - збільшення проходу до 5 %. 5.2.12 Кільця опорно-поворотного пристрою.Основними дефектами кілець опорно-поворотного пристрою є: а) тріщини; б) знос поверхні по радіусу доріжки кочення; у) поверхневе вифарбовування втомного характеру по поверхні доріжки кочення; г) облом зубів; д) знос зубів по товщині; е) вифарбовування робочої поверхні зубів. Кільця з тріщинами, що проходять через поверхню сфери доріжки кочення, ремонту не підлягають і бракуються. Допустимий сумарний знос всіх чотирьох поверхонь опорно-поворотного пристрою 6 мм. Допустимий знос однієї поверхні 1,5 мм за умови рівномірного зносу всіх чотирьох поверхонь кілець. Перекіс обойми із-за зносу бігових доріжок не більше 0,004 їх діаметру. 5.2.13 Пружинні, стопорні, замкові шайби, стопорні пластини за наявності тріщин, надривів, глибоких задирів, зім'яло і деформації отворів бракують. Пружинні шайби бракують також при розлученні кінців менш полуторної її товщини (нормальне розлучення рівне подвійній товщині) і помітному збільшенні зазору в стику. 5.2.14 Накидні гайкиповинні вільно перемішатися по трубопроводу і не мати зірваного різьблення і зім'ятих граней. На ущільнюючих поверхнях трубопроводів, наконечників не допускаються ризики, задираки, задирки, вм'ятини і деформації конуса. 5.2.15 Підшипники кочення.Оглядом виявляється наявність тріщин, втомних руйнувань, забоїн, вм'ятин, корозії, зносу. Не допускаються до збірки підшипники, що мають тріщини або вифарбовування металу на кільцях і тілах кочення; кольори мінливості; вибоїни і відбитки (лунки) на бігових доріжках кілець; вогнища глибокої корозії, лускові відшаровування, раковини; тріщини, забоїни і вм'ятини на сепараторі, що перешкоджають плавному обертанню підшипників, нерівномірне розташування тіл кочення. 5.2.16 Зубчаті колеса.Основними дефектами зубчатих коліс є: вифарбовування металу на робочій поверхні зубів; тріщини будь-якого характеру і розташування; знос зубів по товщині; знос посадочного отвору і пазів, шпон. Допустима без ремонту площа вифарбовування металу на зуб’ях повинна бути не більше 20 % від площі робочої поверхні зуба при глибині не більше 5 % товщина зуба. Зубчаті колеса, що мають вифарбовування металу на трьох і менш зубах, підлягають їх відновленню методом наплавлення. Зубчаті колеса не допускаються до збірки при наступних дефектах: точковому вифарбовуванні металу на робочій поверхні із загальною площею більше 15 %, місцевому вифарбовуванні - більше 5 % площі зуба, ступінчастому виробленні по довжині зубів, мікро тріщинах у підстави зуба. 5.2.17 Пружини. На збірку не допускаються пружини за наявності на поверхні витків проникаючої корозії, надломів, тріщин, нерівностей і не концентричності витків, нерівномірності кроку витків більше 20 %. 5.2.18 До дефектів корпусних деталейвідносяться тріщини в перемичках між отворами, на бічних і нижніх отворах: зколи; пошкодження різьбових отворів; знос поверхонь під підшипники кочення, під стакани (корпуси) підшипників, під осі, пальці, втулки, штифти; перевищення допустимих величин відхилень від співвісної осі отвору відносно обший осі отворів, відхилень від паралельності осей отворів, міжосьових відстаней, відхилень від перпендикулярності осі отвору до площини; перевищення допустимих відхилень від прямолінійності і від площини привалочних поверхонь. Оглядом із застосуванням лупи виявляють тріщини, зколи. Корпусні деталі по отвору вважаються зношеними у разі можливості прокручування рукою зовнішнього кільця підшипника. Не підлягають відновленню: · корпусні деталі із сталевого литва при виявленні в них крізних тріщин, зламів, вигинів, що впливають на монтажні розміри; · зубчаті колеса і шестерні за наявності зламаних зубів, тріщин, відшаровування шару, цементації, осповидного вифарбовування, ступінчастого вироблення, нерівномірного зношування по довжині зуба; · вали, осі за наявності тріщин, зламів, сколів, скручування; · підшипники кочення за наявності тріщин на кільцях, вироблення бігових доріжок, деформації і руйнування сепараторів, корозії, появі на поверхні металу кольорів мінливості, радіального зазору, що перевищує допустиму величину, відсутності тіл кочення; · болти, шпильки, гайки, пробки із зірваною різьбою більше двох ниток на робочій частині і при втраті товарного вигляду; · пружини за наявності корозії, зламу, відхилення від перпендикулярності, нерівномірності кроку, втраті пружності; · пружинні кільця і шайби за наявності залишкової деформації, зламу, наявності тріщин, втраті пружності і товарного вигляду; · шпонки за наявності деформації зносу, вигину, зколу; · гумотехнічні вироби, повсть(войлок), прокладки з фільтру, шкіри незалежно від стану замінюються новими. Читайте також:
|
||||||||
|