Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ № 1

Неметалл. В природе очень рассеян, добывается из зол некоторых углей, отходов коксохимического производства. По своим свойствам похож на кремний, но отличается меньшим значеием ЭО, т.е. более металлическими свойствами. Не образует простых ионов (±4). В своих соединениях имеет степени окисления (+2), (+4) и очень редко (-4).

Германий устойчив к действию кислорода воздуха при обычных температурах, но с хлором и фтором начинает взаимодействовать уже на холоду.

Ge + O2 = GeO2, t ~ 6000C

Ge + 2Cl2 = GeCl4 } легко летучие жидкости. Нагревание ускоряет реакции.

Ge + 2F2 = GeF4 }

В отличие от кремния взаимодействует с концентрированными кислотами:

Ge + 2H2SO4 = GeO2 + 2SO2 + 2H2O

Ge + 4HNO3 = GeO2 + 4NO2 + 2H2O

Со щелочами германий взаимодействует в присутствии окислителя – пероксида водорода:

Ge + 2NaOH + 2H2O2 = Na2GeO3 + 3H2O

германат натрия – растворимая соль

Оксиды и гидроксиды.

GeO2 и GeO – нерастворимы в воде, по характеру амфотерные. Но у GeO2 преобладают кислотные свойства, а у GeO – основные, поэтому их гидраты могут быть записаны как GeO2×H2OºH2GeO3 и GeO×H2OºGe(OH)2, отсюда и реакции:

GeO2 + 2KOH = K2GeO3 + 2H2O и GeO + 2HCl = GeCl2 + H2O

Соединения германия (П) крайне неустойчивы, являются сильными восстановителями.

 

Примерная схема получения чистого германия.

 

Золу, содержащую следы оксидов германия, обрабатывают при нагревании концентрированной НС1 и С12. При этом отгоняют хлорид германия вместе с летучими хлоридами других элементов.

Зола (GeO, GeO2) + HCl +Cl2 ---t---® GeCl4­

GeCl4 + 3H2O = GeO2×H2O¯ + 4HCl­

GeO2×H2O ---t---® GeO2 + H2O

GeO2 + 2H2 –t---® Ge (аморфный) + 2H2O

Полученный германий отправляют на переочистку.

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

 

 

для студентів денної та заочної форм навчання

галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво»

напрямів підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит»,

6.030509 «Облік і аудит», 6.030503 «Міжнародна економіка»,

6.030508 «Фінанси і кредит» скорочений термін навчання

освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»

 

 

Укладач: викладач Панфілова Я.О.

 

 

Розглянуто та ухвалено

на засіданні кафедри

Протокол від 26.09.2013 № 2

 

Харків

2013 рік


ЗМІСТ

ЛЕКЦІЯ 1. Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності таксономія небезпек. Ризик як кількісна оцінка небезпек    
ЛЕКЦІЯ 2. Тема 2. Застосування ризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей та розвитку надзвичайних ситуацій (НС)  
ЛЕКЦІЯ 3 Тема 3. Природні загрози та характер їхніх проявів і дій на людей, тварин, рослини, об’єкти економіки    
ЛЕКЦІЯ 4. Тема 3. Техногенні небезпеки та їхні наслідки  
ЛЕКЦІЯ 5 Тема 4. Техногенні небезпеки та їхні наслідки  
ЛЕКЦІЯ 6. Тема 5. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції населення у НС  
ЛЕКЦІЯ 7. Тема 5. Соціально-політичні небезпеки, їхні види та характеристики. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції населення у НС  
ЛЕКЦІЯ 8. Тема 6. Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО (адміністративно-територіальних одиниць) у НС  
ЛЕКЦІЯ 9. Тема 7. Управління силами та засобами ОГ (об’єктів господарювання) під час НС    

ЛЕКЦІЯ № 1


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція (№8)
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЛОВАРИ, УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ | Предисловие. Почему надо изучать философию?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.