Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Розповідь учителя

Загрузка...

Ви відчули драматичне напруження, стрімкий рух музики, хвилювання, тривогу і навіть погрозу. Назва цієї балади — «Лісовий цар» на вірші німецького поета Й. В. Ґете, найулюбленішого німецького поета композитора.

«Лісовий цар» — це пісня-балада, глибоко драматична за змістом. Послухайте цю баладу у перекладі російською В. Жуковського.

Кто скачет, кто мчится под хладною мглой?

Ездок запоздалый, с ним сын молодой.

К отцу, весь издрогнув, малютка приник;

Обняв, его держит и греет старик.

«Дитя, что ко мне ты так робко прильнул?»

— «Родимый, лесной царь в глаза мне сверкнул:

Он в тёмной короне, с густой бородой».

— «О нет, то белеет туман над водой».

«Дитя, оглянися; младенец, ко мне;

Весёлого много в моей стороне:

Цветы бирюзовы, жемчужны струи;

Из золота слиты чертоги мои».

«Родимый, лесной царь со мной говорит:

Он золото, перлы и радость сулит».

— «О нет, мой младенец, ослышался ты:

То ветер, проснувшись, колыхнул листы».

«Ко мне, мой младенец; в дуброве моей

Узнаешь прекрасных моих дочерей:

При месяце будут играть и летать,

Играя, летая, тебя усыплять».

«Родимый, лесной царь созвал дочерей:

Мне, вижу, кивают из тёмных ветвей».

— «О нет, всё спокойно в ночной глубине:

То ветлы седые стоят в стороне».

«Дитя, я пленился твоей красотой:

Неволей иль волей, а будешь ты мой».

— «Родимый, лесной царь нас хочет догнать;

Уж вот он: мне душно, мне тяжко дышать».

Ездок оробелый не скачет, летит;

Младенец тоскует, младенец кричит;

Ездок погоняет, ездок доскакал...

В руках его мёртвый младенец лежал.

· Як ви зрозуміли зміст цього поетичного твору?

· Як можна охарактеризувати емоційний стан кожного з трьох персонажів балади: батька, дитини та лісового царя?

· Послухайте баладу Ф. Шуберта ще раз. Яку роль відіграє фортепіанний супровід у створенні єдиного драматичного образу?

Слухання музики

Повторне слухання балади «Лісовий цар» Ф. Шуберта

Учитель. Характеристики дійових осіб у цій музичній баладі дуже контрастні: звабливе звернення лісового царя передається м'якою і вкрадливою мелодією; спокійні, стримані інтонації батька і схвильований плач дитини передаються речитативними інтонаціями, а фортепіанна партія допомагає розкрити характер образу, створює враження напруженої скачки та тривоги.



Интернет реклама УБС

Балада «Лісовий цар» проникнута глибоким інтересом до світу людської душі. Саме з народних казок і переказів виник сюжет (розповідь про нічного мандрівника) і форма віршів (балада-оповідь).


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  9. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  10. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  11. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  12. Права та обов’язки поручителя і боржника

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.