МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Довідкові таблиціТаблиця А.1 Термодинамічні властивості повітря в рідкому і газоподібному стані υ (дм3/кг), i (кдж/кг), s і cp (кдж/кг ∙ град)
Таблиця А.2 Термодинамічні властивості дисоційованого повітря: υ (м3/кг), i (кдж/кг), s и cp (кдж/кг ∙ град)
Рис. 7.Залежність середньомасової температури від ентальпії газу Рис. 8. Залежність середньомасової температури і ентальпії іонізованого та дисоційованого плазмоутворюючого газу. Рис. 9. Плазмотрон з розподіленою дугою ПРД-9 1 – катод, 2 – сопло входное, 3 – газоформувач, 4 – газорозподільче кільце, 5 – секція вхідна, 6 – секція перехідна, 7 – секція МЕВ основна, 8 – сопло анодне, 9 – анод Рис. 10. Плазмотрон ПУН-1. Введення порошку в струмінь за соплом
Рис. 11. Плазмотрон ПУН-1 до установки "Київ-7": 1 – система подавання порошку в канал; 2 – корпус анодного вузла; 3 - електрод (анод); 4 – водоохолоджувальне сопло; 5 – міжелектродна вставка; 6 – електрод; 7 – завихрювач; 8 –дефлектор; 9 – ізолятор
Рис. 12. Плазмотрон з коловим ожолодженням, в якому плазмоутворюючі гази інертні,або їх суміші; 1-анод;2-катод; 3-ізолятор;4-штуцер плазмо утворюючого газу; 5-електрод W+Th; 6-штуцер охолодження аноду;7-вихідний штуцер охолоджувальної рідини;8-вихідний штуцер аноду охолоджувальної рідини;9-вхідний штуцер охолоджувальної рідини катоду;10-штуцер для подачі напилювального матеріалу;11-15-вузел колового охолодження;
Рис. 13. Приклад складального креслення плазмотрона. Рис. 14. Установка для ручного напилення; 1-плазмотрон; 2-запобіжний затвор; 3-газовий пульт; 4-балон з метаном; 5-балон з повітрям; 6-джерело живлення.
Рис. 15.Установка для механізованого напилення внутрішніх поверхонь. 1- камера 15-ВБ;2-плазмотрон;3-технологічні пристосування для підключення кабель-шлангів до плазмотрону;4-джерело живлення;5-газовий пульт;6-механізм переміщення;7-привід руху;8-дозатор-живильник;10-балони з газами;11-виріб;12-патрон;
Рис.16. Приклад виконання креслення плазмотрону . 1- корпус катода;2-стакан; 3-ущільнююче кільце; 4- дефлектор; 5- гумова прокладка; 6 - ізолятор; 7- ущільнююча вставка; 8 – ізолятор ; 9 – фіксуюче кільце; 10 - корпус аноду; 11- ущільнююча вставка; 12- анод; 13 – сорочка охолодження; 14 - штуцер подачі порошку; 15 – притискна гайка; 16 - кронштейн; 17 – ущільнююча вставка; 18 – анод ; 19 - катод ; 20- штуцер.
Рис.17. Приклад виконання деталювання плазмотрону .
Рис. 18. Приклад виконання креслення установки плазмового напилення « Київ-7» в камері 15В-Б. 1 – Плазмотрон ПУН - 1;2 – виріб;3 – шафа керування; 4 – блок подавання порошків;5 – пульт управління; 6 – блок електроживлення; 7 – блок керування. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|