Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Статут і Регламент Комісії Кодекс Аліментаріус

Після затвердження у 1961, 1963 рр. Конференцією ФАО та Асамблеєю ВООЗ Статуту та Регламенту Комісії Кодекс Аліментаріус Статут був переглянутий в 1966 і 2006 роках. До Регламенту також декілька разів вносилися поправки, востаннє – у 2006 р.

Статут Комісії Кодекс Аліментаріус формує правову базу роботи Комісії, встановлює її повноваження. Він є формальним відображенням концепції створення Комісії, що забезпечує її юридичний аспект роботи. Статут складається з 10 статей.

Основними з-поміж них є перші дві, які визначають при­зна­чення, мету і завдання Комісії, а також право на обрання до її складу нових членів.

У статті 1 Статуту викладаються призначення, повноваження і цілі Комісії. Зокрема, саме тут сказано, що Комісія Кодекс Аліментаріус відповідає за подання пропозицій Генеральним директорам ФАО і ВООЗ, які, у свою чергу, зобов’язані кон­сультуватися з нею з усіх питань, що стосуються виконання Об’єднаної програми ФАО/ВООЗ стосовно стандартів на хар­чо­ві продукти. Її мета:

а) захист здоров’я споживачів і забезпечення сумлінної тор­гівлі харчовими продуктами;

б) координація робіт зі створення харчових стандартів на харчові продукти міжнародними урядовими і неурядовими орга­нізаціями тощо;

в) внесення виправлень до опублікованих стандартів, пере­важно згідно з вимогами часу.

У статті 2 визначено, що право на членство в Комісії відкри­то для всіх держав-членів і асоційованих членів ФАО і ВООЗ, які зацікавлені в розробці міжнародних стандартів на харчові продукти.

До складу членів входять усі країни, які повідомили Гене­рального директора ФАО чи ВООЗ про своє бажання стати чле­нами. У 2005 р. до складу Комісії входила 171 країна із загаль­ним населенням 98 відсотків від усього населення Земної кулі.

Членом-організацією Комісії є також Європейське Співтова­риство.

Європейська економічна комісія Організації Об’єднаних Націй (ЄЕК ООН) – одна з 5 регіональних комісій ООН, що входить в систему допоміжних органів Економічної і соціальної ради ООН. Європейська економічна комісія була заснована 1947 року Економічною і соціальною радою ООН (ЕКОСОР) з метою розвитку економічної діяльності та зміцненя економічних зв’язків усередені регіону ЄЕК ООН, а також між цим регіоном і рештою світу. Україна як правонаступниця УРСР є однією із держав засновниць ЄЕК. Членами Комісії є 56 країн, включаючи європейські держави, США, Канаду, Ізраїль, а також азіатські республіки колишнього СРСР. Керівні органи: з 19 грудня 2008 р. Виконавчим секретарем ЄЕК є Ян Кубіш (Ján Kubiš), грома­дянин Словаччини. Раніше виконавчим секретарем ЄЕК з січня 2006 р. був Марек Белка (Польща). У зв’язку з переходом Марека Белки на посаду директора європейського департаменту МВФ, з листопада 2008 р. виконуючим обов’язки Виконавчого Секретаря ЄЕК призначено Паоло Гарону (громадянина Італії). Вищим органом ЄЕК є Сесії Комісії, які, починаючи з 2007 р., відбуватимуться на дворічній основі. У період між сесіями, керівництво ЄЕК здійснює Виконавчий комітет, до складу якого входять представники країн-членів і керівництво Секретаріату Комісії. У ході сесії Комісія обирає Голову та трьох заступників Голови, які становлять Бюро ЄЕК. Протягом 2002–2003 рр., 2006–2007 рр., а також на період 2007–2009 рр. заступником Голови ЄЕК обрано Постійного представника України у Женеві. Основні напрями діяльності: навколишнє середовище; транс­порт; статистика; розвиток торгівлі, промисловості та підприєм­ництва; економічний аналіз; енергетика; лісоматеріали; населені пункти. Структура ЄЕК: Комітет з екологічної політики, Комі­тет з внутрішнього транспорту, Комітет з розвитку торгівлі, Ко­мітет з економічного співробітництва та інтеграції, Комітет з лісового господарства, Комітет з населених пунктів та земель­них ресурсів, Комітет із сталої енергетики та Конференція європейських статистиків. Існує більше 60 підпорядкованих комітетам допоміжних органів – робочих груп і спеціальних груп експертів тощо.

Укладені під егідою ЄЕК міжнародні договори. Під егідою ЄЕК укладено та діє більше 110 міжнародних конвенцій і угод з питань залізничного, водного та автомобільного транспорту, змішаних і контейнерних перевезень, перевезення небезпечних вантажів, охорони довкілля, статистики, полегшення умов тор­гівлі. Серед цих міжнародно-правових документів є такі відомі, як Конвенція про транскордонне забруднення повітря на великі відстані та її протоколи, Митна конвенція про міжнародне пере­везення вантажів з використанням книжки МДП, Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів, Європейська угода про перевезення небезпечних вантажів тощо. Деякі з цих конвенцій та норм застосовуються не тільки країна­ми регіону, а і міжнародним співтовариством у цілому. Україна є стороною більшості зазначених міжнародно-правових доку­ментів.

У рамках діяльності ЄЕК щорічно відбувається більше 120 сесій її робочих органів (комітетів, робочих груп, нарад експертів). За участь України в роботі ЄЕК відповідають 15 українських міністерств, відомств і організацій. Участь у діяльності ЄЕК дозволяє українським міністерствам і відомст­вам не тільки одержувати актуальну інформацію щодо еконо­мічної, промислової, транспортної, екологічної політики євро­пейських країн, а й брати участь у розробці загально­євро­пейських норм, стандартів, інших міжнародно-правових доку­ментів у цих сферах. ЄЕК послідовно розширює співробіт­ництво і координує свою діяльність з глобальними програмами та установами ООН (ЮНЕП, ЮНКТАД), СОТ, регіональними організаціями та фінансовими структурами (ОБСЄ, ОЕСР, ЄБРР, ЄК, ЄВРАЗЕС), а також субрегіональними організаціями (ЧЕС, РДБМ, ЦЄІ). Комісія надає також сприяння реалізації Ініціативи для країн Південно-Східної Європи (СЕКІ), Спеціаль­ної програми для країн Центральної Азії (СПЕКА). Окремим пріоритетом міжсекторальної роботи Комісії є сприяння країнам з перехідною економікою (КПЕ). Діяльність у рамках цього важливого для України напрямку здійснюється у формі семі­на­рів і робочих нарад з актуальних проблем переходу до ринкової економіки, підготовки досліджень і керівних матеріалів з цих питань, надання консультативних послуг щодо адаптації галузей економіки до ринкових умов. Секретаріатом Комісії підготов­лено низку корисних для українських міністерств і відомств досліджень і керівних матеріалів з юридичних аспектів при­ва­тизації у промисловості, залучення іноземних інвестицій, питань розвитку малих і середніх підприємств, розширення торгівлі між країнами з перехідною економікою тощо. За сприяння експертів ЄЕК здійснюється експертиза проектів національних законо­дав­чих актів у галузі транспорту.

5.5.6. СОТ/СФС


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  3. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  4. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  5. Алгоритм формування статутного фонду банку
  6. Арбітражний збір та витрати сторін у Морській арбітражній комісії при ТПП України
  7. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  8. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  9. Види покарання з Кримінальним Кодексом Франції 1810 року.
  10. Види способів забезпечення зобов’язань. Види способів забезпечення зобов’язань, що не передбачені Цивільним кодексом України
  11. Визначення розміру статутного капіталу.
  12. Вимоги щодо статутного капіталу




Переглядів: 991

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна структура Кодекс Аліментаріус | Угода СОТ про застосування санітарних і фітосанітарних заходів (СФС)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.