МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Складання графіка ППР обладнання.На основі даних підприємства щодо норм міжремонтних періодів та простою в ремонтах визначається кількість капітальних, та поточних ремонтів за ремонтний цикл:
; (5.1) (5.2)
(5.3)
де – міжремонтні періоди капітального та поточного ремонтів, год. Кількість капітальних і поточних ремонтів за рік:
(5.4) (5.5) (5.6)
де – кількість одиниць однотипного обладнання, од; – коефіцієнт екстенсивності, долі одиниць: (5.7)
де – ефективний фонд часу роботи обладнання протягом року, год; – календарний фонд робочого часу, год. Річний ефективний фонд часу роботи обладнання:
, (5.8)
де – номінальній фонд часу роботи обладнання, год; – сумарна тривалість планово-попереджувальних ремонтів та технологічних зупинок протягом року, що не перекриваються зупинками на
вихідні, святкові дні та неробочі зміни, год. . , (5.9) де – час простою у капітальному і поточному ремонті, год.
5.2.2. Розрахунок чисельності ремонтного персоналу. Річна трудомісткість за капітальним та поточним ремонтами:
(5.10)
(5.11)
(5.12)
де: – трудомісткість капітального та поточного ремонтів, люд-год; – кількість капітального та поточного ремонтів за рік для N одиниць однотипного обладнання, од.
Річна трудомісткість ремонтних робіт
Таблиця 5.2.
Потрібна кількість робітників для виконання планових ремонтів:
, (5.13)
де – ефективний фонд часу одного робітника за рік, год; g – коефіцієнт перевиконання норм, долі одиниць.
Баланс робочого часу середньооблікового робітника за рік Таблиця 5.3.
Розрахунок потрібної кількості чергових слюсарів для міжремонтного обслуговування обладнання в зміну виконується за формулою:
, (5.14)
де – сума ремонтних одиниць обладнання, що обслуговується, од; – норма міжремонтного обслуговування на одного робітника в зміну. Наявна чисельність чергових слюсарів на добу розраховується за формулою: (5.15) де К – кількість робочих змін на добу. Розрахунок штатної чисельності робітників:
(5.16) де – чисельність робітників на підміну в вихідні дні, що дорівнює наявній чисельності робітників у зміну для безперервного виробництва, чол. Облікова чисельність робітників дорівнює:
, (5.17) де – коефіцієнт облікового складу, тобто переходу від штатної чисельності до облікової . (5.18)
Чисельність ремонтного персоналу Таблиця 5.4.
5.2.3. Розрахунок заробітної плати промислово-виробничого персоналу ремонтної служби.
Тарифний фонд для погодинних робітників: – для слюсарів 5-го розряду:
, (5.19) де – годинна тарифна ставка, грн. – для станочників 5-го розряду: – для електриків 5-го розряду:
Премія складає: – для слюсарів 5-го розряду: (5.20) – для станочників 5-го розряду: П=29040·0,3=8712(грн) – для електриків 5-го розряду: П=27720·0,3=8316(грн)
Доплата за роботу в нічний час: , (5.21) де – загальна чисельність робітників, залучених до роботи в нічні зміни, чол; – кількість нічних годин; – коефіцієнт доплат у нічні зміни. Доплата за роботу у святкові дні: . (5.22)
5.2.4. Складання кошторису витрат на ремонтні роботи
Кошторис витрат на ремонт обладнання Таблиця 5.7.
Річні витрати основних фондів матеріалів на ремонти розраховується за формулою:
(5.23)
де l – коефіцієнт, який враховує річні витрати матеріалів на огляди та міжремонтні обслуговування, долі одиниць; Нi – витрати матеріалів на капітальний ремонт одиниці обладнання, грн; – сума ремонтних одиниць обладнання, що підлягають капіталь-ному, поточному ремонту в поточному році відповідно, шт; а – коефіцієнт, який характеризує співвідношення між кількістю матеріалу, що витрачається у поточному та капітальному ремонтах. Кількість обладнання на ремонтній базі:
(5.24)
де – ефективний фонд часу роботи обладнання на ремонтній базі;
(5.25)
де – номінальний фонд часу роботи обладнання, год; – простої обладнання в ремонті за рік, год. – коефіцієнт завантаження обладнання, долі одиниць. В залежності від кількості розрахованих верстатів та норм площі на один верстат визначається площа ремонтної бази:
, (5.26)
де Hs – норма площі на один верстат, м2.
Річні амортизаційні відрахування по РМЦ
Таблиця 5.8.
Енерговитрати по ремонтній базі складаються з витрат на силову енергію та енергію на освітлення ремонтної бази. Витрати на силову енергію:
, (5.27)
де – потужність електродвигуна, кВт; – ефективний фонд часу роботи обладнання, год; – коефіцієнт одночасної роботи, долі одиниць; – коефіцієнт завантаження обладнання, долі одиниць; – ККД електродвигунів, долі одиниць; – коефіцієнт, який враховує втрати у мережі, долі одиниць; – вартість 1кВт-год електроенергії, грн. Витрати на освітлення:
, (5.28)
де – норма освітлення на 1м2 площі, Вт; – час освітлення, год; – площа ремонтної бази, м2.
Цехові витрати по РМЦ
Таблиця 5.9.
5.3. Обґрунтування доцільності ремонтних робіт
Техніко-економічні показники РМЦ
Таблиця 5.10.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|